//
کدخبر: ۲۷۱۴۷۴ //
‍ فرمانده انتظامی استان خبر داد:

برخورد قاطعانه پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی/جرائم خشن در کرمانشاه حداقلی است

فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس برای تامین امنیت مردم و ایجاد فضائی امیدوارکننده در جامعه با کسی تعارف ندارد و قاطعانه به مقابله با افراد و گروه هایی می پردازد که قصد ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی را دارند.

برخورد قاطعانه پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی/جرائم خشن در کرمانشاه حداقلی است
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" در مراسم افتتاحیه ساختمان کلانتری 12 اسلام آبادغرب که فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان نیز حضور داشتند، اظهار داشت: امنیت نیاز اساسی هر جامعه و زیرساخت توسعه و پیشرفت آن به شمار می رود که پلیس عهده دار تامین و برقراری آن شده است.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار می تواند جامعه ای را به سمت رونق و پیشرفت سوق دهد، گفت: در این راستا ماموران جان برکف انتظامی شبانه روز تلاش می کنند تا بتوانند امنیت موجود را ارتقاء بخشیده و رضایت عموم را جلب کنند.

سردار جاویدان تصریح کرد: همواره افرادی بوده اند که به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه به منظور رسیدن به اهدافشان بوده اند اما سد پلیس مستحکمتر از آن است که این عده بتوانند خلیل در تامین نظم و امنیت ایجاد کنند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به تلاش های پلیس کرمانشاه در راستای برقراری نظم و امنیت گفت: در راستای همین تلاش ها بوده که امروز شاهد وقوع جرائم خشن حداقلی در استان و امنیت موجود با توجه به مرزی بودن قابل قبول است.

وی گفت: برخورد با پدیده های قاچاق و احتکار کالا، برخورد با پدیده سرقت و مقابله قاطعانه با قاچاقچیان، محتکران و سارقان از جمله مهمترین برنامه های پلیس در سال جاری است که خوشبختانه نتایج خوبی نیز مانند افزایش 25 درصدی کشفیات قاچاق و کاهش سرقت های مهم و خشن نیز حاصل شده است.

سردار جاویدان در پایان از تلاش های پلیس اسلام ابادغرب نیز قدردانی و خواستار همکاری و تعامل بیشتر دستگاه های اجرایی استان با ماموران انتظامی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۴۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان