//
کدخبر: ۲۱۹۶۷۸ //

جان دانشجویان چهار دانشکده دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گرو یک پل هوایی

جان دانشجویان چهار دانشکده دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گرو یک پل هوایی
به گزارش فرتاک نیوز،

 اینجا خیابانی اصلی در منطقه ی دولت آباد استان کرمانشاه می باشد.خیابانی پر تردد که روزانه شاهد عبور و مرور تعداد بسیار زیادی از افراد،خصوصا دانشجویان چهار دانشکده ی دانشگاه علوم پزشکی بوده و جان بسیاری از دانشجویان را که هر روزه برای رفتن به سر کلاس هایشان از آن عبور می کنند، به خطر انداخته است.

همه روزه عابرین بسیاری، مجبورند از عرض این خیابان عبور کنند دانشجویان نیز از جمله ی افرادی هستند که ناگزیر برای رفتن به کلاس های درسی خود از عرض این خیابان می گذرند.

اما متاسفانه در اینجا، پل هوایی مخصوص عابرین وجود ندارد.شاید بتوان به جرات اعلام کرد که در بروز این تصادفات به ندرت شهروندان مقصر باشند، اما به قاطعیت گاهی کوتاهی مسئولین نیز می تواند دلیل اصلی مرگ عابران باشد.

 وقتی صحبت از قشر دانشجو به میان می آید، همگی به آنها افتخار می کنیم و آنها را آینده ساز کشور می نامیم، به طرق مختلف از آنها تقدیر می کنیم، امــــا هیچ ارگانی از شهرداری گرفته تا سازمان های مرتبط و مسئول، در اینجا جانشان را نجات نمی دهند.

در گفتگوی شاهدان و بسیاری از افراد با دبیران و شورای صنفی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی،که به صورت میدانی به منظور بررسی جدی از مشکلات موجود در محل عبور و مرور دانشجویان حضور پیدا کرده بودند، متوجه شدیم در این خیابان پر تردد، تصادفات جان بسیاری را گرفته و شهروندان عزیز و دانشجویان چهار دانشکده ی پیراپزشکی،پرستاری و مامایی،بهداشت و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خطرند. متاسفانه امروز 21 مهرماه 98، تصادف یک وانت بار  با دانشجویانی که در حال عبور از عرض این خیابان بودند نیز منجر به آسیب به یکی از دانشجویان این دانشگاه شد که خوشبختانه ایشان هم اکنون در سلامت کامل به سر می برند، اما این موضوع می تواند زنگ خطری برای تمامی ما اعم از مسئول و غیر مسئول باشد.

شاید آینده ای که منتظر حضور این آینده سازان است، می تواند با مرگ این عزیزان پایان یابد و صندلی هایی که به دانشجویانمان اختصاص دارد گاهی خالی می شوند، خانواده ها داغدار می گردند و عزیزانشان در اثر نبود پل هوایی  از دست رفته و دچار هزاران مشکل می شوند.

در سال های گذشته نیز مکاتبات بسیاری از سوی مسئولین و مدیران دانشگاهی و اعضای قبلی شورای صنفی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، در این خصوص صورت گرفت و مسئولین مربوطه نیز قول های همکاری بسیاری را دادند، اما تا به حال هیچکس برای نصب این پل پیگیری و اقدامی نکرد.

از مسئولین محترم و مدیران استان خواهشمندیم که برای نجات جان عابرین، اقدامات فوری انجام دهند و شهروندان و دانشجویان عزیز را از هرگونه خطر نجات دهند.

بی شک هر کس انسانی را زنده بدارد، چنان است که تمام مردم را زنده داشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۶۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان