//
کدخبر: ۲۰۶۴۵۲ //

تحرک بالا در منطقه ۱۲ محمل شکل‌گیری پویش‌های اجتماعی است

شهردار منطقه ۱۲ شهر تهران گفت: روزانه ۱.۵ میلیون نفر در منطقه تردد دارند که این تحرک بالا محمل خوبی برای شکل گیری پویش‌های اجتماعی محسوب می شود.

تحرک بالا در منطقه ۱۲ محمل شکل‌گیری پویش‌های اجتماعی است
به گزارش فرتاک نیوز،

 علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ شهر تهران در مراسم رونمایی از پویش مهربان باشیم گفت: اندیشه والایی امروز به کمک همه شهروندان تهرانی به خصوص ساکنین قلب تهران آغاز خواهد شد.

سعادتی گفت: این باور که هیچ اتفاقی در شهر بدون همراهی مردم قابلیت تحقق ندارد باوری است که رفته رفته در خیلی از حوزه ها نهادینه می شود و بیشتر متوجه این می شویم که هیچ اتفاقی در شهر بدون نقش آفرینی مردم شدنی نیست.

وی ادامه داد: عموما در قلب تهران از تاریخ صحبت می شود و عموما به کیفیتی اشاره می کنیم که پا در گذشته دارد و هر وقت به دنبال به دست آوردن توجه عمومی هستیم یکروی صحبت به سمت گذشته می رود.

شهردار منطقه ۱۲ گفت: این فارغ از این است که خب ما قرار است برای اینده چه چیزی به یادگار بگذاریم و این کمپین به دنبال آن است که یک چیز و دستاوردی برای آیندگان به جا بگذارد.

سعادتی خاطرنشان کرد: با همفکری مجموعه دوستان در ستاد محیط زیست شهرداری تهران به این نتیجه رسیدیم که باید یک بار دیگر به آینده شهر توجه کنیم و ببینیم چه چیزی را به عنوان میراث قرار است به جا بگذاریم.

وی ادامه داد: برخی از میراث همین تغییر رویکردها و تغییر رفتارها است و در قلب تهران شاهد این هستیم که بسیاری از خوبی ها و بدی ها در همین جا قرار گرفته است و بسیاری از معضلات و مشکلات از قلب تهران سر منشأ گرفته است و باید قلب را سالم کرد.

شهردار منطقه ۱۲ تصریح کرد: ویژگی دیگر قلب تهران این است که پویایی و حرکت زیادی در این بخش شهر شاهد هستیم و حدود ۱.۵ میلیون نفر روزانه در این محدوده تردد می کنند و این نشان از تحرک بالای این منطقه است.

سعادتی گفت: کمپین ها و پویش ها همگی نیاز به تحرک بالایی دارند تا شکل بگیرند که قلب تهران و تحرک بالای آن می تواند محمل خوبی برای این پویش ها باشد.

وی ادامه داد: امروز سفیر کشور اتریش هم به کمپین دوچرخه سواری پیوست و با دوچرخه به دیدار شهردار تهران رفت و موضوع ورزش و اجتماعی کردنش از اهمیت بالایی برخوردار شده است.

شهردار منطقه ۱۲ اضافه کرد امیدواریم بتوانیم از قلب تهران نشاط و شادی و شور را به سایر بخش های تهران اشاعه بدهیم و نقش بسزایی در رشد کیفی شهر داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۴۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان