//
کدخبر: ۶۱۳۲ //

تکذیب شهرداری تهران از اظهارات منتسب به یک مدیر شهری در خصوص حادثه پلاسکو

شهرداری تهران، اظهارات منتسب به یکی از مدیران شهری پایتخت در خصوص حادثه پلاسکو که در فضای مجازی منتشر شده را تکذیب کرد و این مدیر شهرداری نیز گفت که درج و انتشار این مطلب توسط فرد یا افرادی ناشناس انجام شده است.

به گزارش فرتاک نیوز، براساس اطلاعیه روابط عمومی شهرداری منطقه 12، در انتشار این مطلب به گونه ای عمل شده که اظهارات به نقل از صفحه اینستاگرام شخصی قائم مقام شهردار منطقه 12 بوده، درحالی که صفحه اینستاگرام وی توسط فرد یا افرادی نامعلوم هک شده که موضوع در دست بررسی است.

علی محمد سعادتی قائم مقام شهردار منطقه 12 تهران نیز امروز(سه شنبه) در واکنش به مطالب منتشره و منتسب به وی در خصوص حادثه پلاسکو، یادداشتی را ارسال کرد و تمامی مطالب منتسب به وی را کذب محض خواند.

در این یادداشت که با عنوان 'روایت یک توطئه در روز تشییع آتش نشانان فداکار' نوشته شده، آمده است: متاسفانه روز گذشته و در حین برگزاری مراسم تشییع شهدا گرانقدر آتش نشان، صفحه اینستاگرام شخصی بنده به شیوه ای مبهم مورد دسترسی فرد یا افرادی نامعلوم قرار گرفته و با قرار دادن جملاتی شائبه برانگیز با سوء استفاده از تصاویر ارسال شده از سوی اینجانب که روایت خدمت و جانفشانی پرسنل آتش نشانی و بیانگر گوشه ای از ایثارگری و مظلومیت مردان بی ادعا و جان برکف این شهر، از آغازین لحظات واقعه بود، سعی در نسبت دادن جملاتی تفرقه افکنانه به یک مقام مسئول کردند.

در ادامه یادداشت قائم مقام شهردار منطقه 12تصریح شده که متاسفانه پس از این واقعه، افرادی ناآگاه از متن ارسالی کپی برداری کرده و آن را به عنوان نظر یک مقام رسمی در برخی رسانه ها منتشر کرده اند.

در ادامه این یادداشت افزوده شده، بنده به محض آگاهی از ماجرا، ضمن تکذیب انتساب متن منتشر شده به خود، بلافاصله نسبت به اصلاح رمز دسترسی به صفحه شخصی و حذف پست های مرتبط با آن اقدام کردم.

سعادتی در خاتمه یادداشت خود تاکید کرده که برخود فرض می دانم به کینه توزان این میهن و نظام پربرکت که یقینا سر درآخور استکبار جهانی دارند، یادآور شوم که به برکت خون شهدا و ایثارگری فرزندان میهن، انقلاب ما همواره ایمن و استوار خواهد بود و با لطف الهی و تحت زعامت رهبر معظم و فرزانه انقلاب، ملت ما روز به روز منسجم تر و همدل تر آنگونه که در روز تشییع آتش نشانان فداکار گوشه ای از آن را شاهد بودیم در

اعتلای ایران اسلامی و عزیز خواهند کوشید.

بر اساس این گزارش، روز گذشته مطلبی درخصوص اینکه وقوع حادثه پلاسکو با برنامه ریزی قبلی بوده به صورت گسترده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر و بازتاب ها و واکنش های زیادی را به دنبال داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۱۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان