//
کدخبر: ۱۷۱۶۲۹ //

رشد ۲۰۰ درصدی ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی

شرکت خدمات ارتباطی رایتل وابسته به سازمان تأمین اجتماعی از رشد ۲۰۰ درصدی خدمات به بیمه‌شدگان این سازمان طی یک‌ماه اخیر خبر داد.

رشد ۲۰۰ درصدی ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی رایتل، سعید کریم‌زاده عضو هیأت‌مدیره و سرپرست مدیریت عامل این شرکت، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد رایتل در ارائه خدمات به مشتریان و جذب مخاطبان جدید با تمرکز بر ارائه خدمات نوین ارتباطی، گفت: با تمرکز بر تداوم ارائه خدمات بهتر و مقرون به‌صرفه به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی، طرح جامع تأمین اجتماعی در بهمن سال‌جاری با شتاب بیشتری به‌روزرسانی و اجرا شد که با افزایش ظرفیت‌های خدمت‌رسانی با ۲۰۰ درصد رشد توزیع سیم‌کارت به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی مواجه بودیم که این موضوع می‌تواند گام مهمی برای سامان‌بخشی به خدمات نوین شرکت باشد.

سرپرست مدیریت عامل رایتل افزود: راه‌اندازی سامانه کد دستوری #۱۴۲۰* برای سازمان تأمین اجتماعی جهت سرویس‌های نوبت‌دهی بیمه، استعلام، خدمات و … از دیگر اقداماتی بود که توسط شرکت رایتل در بهمن صورت گرفت.

وی همچنین با اعلام خبر افزایش ظرفیت شبکه رایتل گفت: اجرای پروژه راه‌اندازی Core سایت دوم شرکت رایتل پس از ۱.۵ سال توقف، در بهمن به سرانجام رسید، به‌طوری که بدون صرف هزینه در مدت زمان ۲۰ روز کاری، Core سایت مستقر در استان اصفهان راه‌اندازی و ۲۰ درصد ظرفیت شبکه رایتل به میزان ۱۰۰ ترابایت افزایش یافت. لازم به توضیح است از این پس استان‌های اصفهان، سمنان، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، سیستان و بلوچستان و یزد از این مرکز سرویس می‌گیرند و راه‌اندازی این پروژه از منظر افزایش ظرفیت خدمات شرکت بسیار حائز اهمیت است.

گفتنی است، طرح جایزه بزرگ رایتل نیز با اهدای یک دستگاه آپارتمان به ارزش یک میلیارد تومان برای تمام هموطنانی که از سیم‌کارت رایتل استفاده می‌کنند در بهمن آغاز شده و مراسم قرعه‌کشی اهدای این جایزه ویژه نیز در نیمه شعبان برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۶۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان