//
کدخبر: ۱۳۱۳۰۲ //

ترافیک پایان تعطیلات ، جاده های مازندران را قفل کرد

ترافیک سنگین و پرحجم در بیشتر محورهای اصلی مازندران شامگاه جمعه سبب شده است تا تردد خودروی مسافران و مردم استان در ساعات پایانی تعطیلات آخر نخستین هفته فصل پاییز در جاده ها ارتباطی این استان به تهران قفل شود .

ترافیک پایان تعطیلات ، جاده های مازندران را قفل کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

مرکز مدیریت راههای استان مازندران اعلام کرده است ترافیک در محور هراز از شمال به جنوب بخصوص در محدوره پارک جنگلی آمل و سه راهی چلاو سنگین و راهبندان است .

همچنین بر اساس اعلام این مرکز، ترافیک در محدوده تونل تکاور و پنجاب جاده هراز هم پرحجم و نیمه سنگین است .

ترافیک در کندوان که غرب مازندران را به تهران وصل می کند در محدوده دزدبن و سه راهی مرزن آباد سنگین و راهبندان گزارش شده است .

ترافیک در محور سوادکوه محدوده تونل شیرگاه و کارسالار از سمت شمال به جنوب هم پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده است .

از نظر شرایط آب و هوایی ، محور سوادکوه در منطقه گدوک ، مه گرفتگی خفیف و محدوده عباس آباد و کلاردشت در غرب مازندران نیز بارندگی خفیف گزارش شده است و در بقیه مسیرها نیز گزارشی از شرایط آب و هوایی و مداخلات جوی گزارش نشده است .

بر اساس اعلام پلیس راه،محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مازندران به پایتخت که از ساعت 12 ظهر چهارشنبه چهارم مهر آغاز شده بود تا ساعت 6 بامداد فردا شنبه هفتم مهر ماه برقرار است .

بر این اساس ، تردد هر نوع موتور سیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی در این مدت در محورهای کندوان ، هراز و فیروزکوه ممنوع است .

رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت 14 تا 24 جمعه ششم مهرماه از کرج به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 جمعه از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر ، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی ، ادامه دارد .

رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است .

براساس اعلام پلیس راه ، تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی هم تا ساعت 12 امشب ممنوع است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۱۳۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان