//
کدخبر: ۱۵۲۱۷۳ //
در نشست خبری هفته پژوهش و فناوری عنوان شد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی : مظاهر فناوری و پیشرفت علم حاصل پژوهش است

مسئولان دانشگاه رازی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار و برگزاری مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان کرمانشاه در هفته پژوهش و فناوری خبر داد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی : مظاهر فناوری و پیشرفت علم حاصل پژوهش است
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست خبری هفته پژوهش و فناوری امروز چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد.

دکتر فرزاد ویسی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی در این نشست، پژوهش را مبنای توسعه دانست و اظهار داشت: مظاهر فناوری و پیشرفت علم حاصل پژوهش است و بخش زیادی از ثروتی که در دنیا تولید می‌شود بر مبنای دانش است.

وی "پژوهش هدفمند، فناور ارزش‌آفرین در خدمت تولید ملی" را شعار امسال هفته پژوهش و فناوری اعلام کرد و گفت: نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش و فناوری و فن بازار استان کرمانشاه در دانشگاه رازی برگزار می‌شود و در جوار نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی را داریم.

دکتر ویسی از برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه‌های محیط زیست، آی تی، آب و انرژی در هفته پژوهش خبر داد و گفت: طی روزهای آینده مرکز اسناد توسعه استان کرمانشاه که هم‌اکنون در کتابخانه مرکزی دانشگاه مستقر است، در فضایی مجزا در دانشگاه به بهره‌برداری می‌رسد.

در ادامه، دکتر مصطفی فیضی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش و فناوری و فن بازار استان کرمانشاه در دانشگاه رازی خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه از ۲۵ لغایت ۲۸ آذر ماه در کتابخانه مرکزی دانشگاه برگزار می‌شود.

وی از برپایی ۳۶ غرفه در نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش و فناوری و فن بازار استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه در حوزه‌های انرژی، نفت و گاز، محیط زیست، سلامت، نانوفناوری، آی تی، صنعت و... برگزار می‌شود.

دکتر فیضی با اشاره به اعلام آمادگی ۶ دانشگاه و بیش از ۳۰ دستگاه اجرایی برای حضور در نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش و فناوری و فن بازار استان کرمانشاه گفت: برگزاری تور علمی در سطح دانشگاه رازی ویژه دانش آموزان از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری است.

در ادامه دکتر یاسر شهبازی از برگزاری مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان کرمانشاه به میزبانی دانشگاه رازی خبر داد و گفت: این مراسم ۲۸ آذر ماه برگزار می‌شود.

وی گفت: در این مراسم از ۵۱ پژوهشگر برتر و ۹ نفر فناور برتر با حضور مسئولان استانی تقدیر به عمل می‌آید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۲۱۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان