//
کدخبر: ۱۳۹۵۷۹ //

سایپا ۱_۱ پرسپولیس؛ توقف سرخپوشان مقابل شاگردان دایی در دقایق پایانی

دو تیم سایپا و پرسپولیس از رقابت های لیگ برتر ایران و در دیداری حساس به مصاف یکدیگر رفتند.

سایپا 1_1 پرسپولیس؛ توقف سرخپوشان مقابل شاگردان دایی در دقایق پایانی
به گزارش فرتاک نیوز،

 از هفته دهم رقابت های لیگ برتر ایران دو تیم سایپا و پرسپولیس در دیداری حساس و سرنوشت ساز به مصاف یکدیگر رفتند. علی دایی و برانکو ایوانکوویچ برای تقابل با یکدیگر از ترکیب 11 نفره خود برای این دیدار به شرح زیر استفاده کردند:

ترکیب سایپا:

محمد حسین منادی، عبدالله ناصری، ساموئل سارفو، مهرداد کفشگری، آرش رضاوند، مهدی ترابی، علی دشتی، رضا اسدی، امید خالدی، آرمان رمضانی، محمد امین حاج محمدی

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، شایان مصلح، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، آدام همتی، بشار رسن، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، علی علیپور، گادوین منشا

نیمه اول این دیدار در همان دقایق ابتدایی با سایپا آغاز شد اما این پرسپولیس بود که توانست در دقیقه 14 و روی پرتاب یک اوت دستی و بر اثر یک رفت و برگشت توسط کمال کامیابی نیا و با شوتی سنگین و از راه دور به گل اول این بازی دست یابد.

در ادامه این دیدار دو تیم حملاتی ناقص و نصف و نیمه را روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند که به سرانجام نرسید و این بازی در نیمه اول با همان تک گل دقیقه 14 به سود پرسپولیسی ها پایان یافت. با آغاز نیمه دوم سایپا تمایل بیشتری به حمله داشت و با بازی هجومی خود قصد به تساوی کشیدن این دیدار را داشت اما این پرسپولیس بود که از غفلت بازیکنان حریف استفاده می کرد و حملات خطرناک تری را ترتیب می داد. هر چند که پرسپولیسی ها نیز از موقعیت های خود استفاده نکردند تا دیدار با همان برتری شکننده پرسپولیس ادامه یابد.

حساس ترین صحنه نیمه دوم را مهاجم آماده پرسپولیس در دقیقه 82 رقم زد. گادوین منشا با شوتی سنگین و محکم از راه دور دروازه سایپا را هدف قرار داد که با برخورد توپ به نوک انگشتان محمد حسین منادی و سپس تیرک دروازه به کرنر رفت تا این حمله سرخپوشان نیز بی ثمر بماند.

دقایق انتهایی این دیدار با حملات سایپایی ها ادامه پیدا کرد تا اینکه در نهایت در دقیقه 86 نارنجی پوشان با یک ضربه سر از داخل شش قدم توسط محمدرضا سلیمانی به گل تساوی بخش خود دست یابد و از شکست فرار کند. این دیدار در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید تا سهم هر کدام از دوتیم یک امتیاز باشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۹۵۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان