//
کدخبر: ۱۲۴۴۱۹ //

واکنش علی دایی به عملکرد ضعیف مهدی ترابی در سایپا

مهدی ترابی در حالی به اردوی تیم ملی برای بازی با ازبکستان دعوت شده که در هفته های سپری شده فروغ گذشته را نداشته است! او تا به این جای کار نه گل زده و نه پاس گل داده!

واکنش علی دایی به عملکرد ضعیف مهدی ترابی در سایپا
به گزارش فرتاک نیوز،

تحلیل ها بر این است که علی دایی فضای گذشته را به مهدی ترابی نمی دهد شاید به این دلیل که این بازیکن در تعطیلات زمستانی پرسپولیسی می شود یا اینکه این بازیکن به دلیل بی صبری برای حضور در اردوی تیم پرسپولیس افت کرده است.

اما علی دایی این دیدگاه را قبول ندارد. او در پاسخ به این سوال که آیا مهدی ترابی نسبت به سال قبل افت داشته؟ می گوید:

    «به نظر من این مسئله طبیعی است، هر فوتبالیستی دوران افت دارد. مهدی ترابی هم پسر خوبی است و هم بازیکن بزرگی. ما به توانایی‌های ترابی اعتقاد داریم و می‌دانیم او به شرایط خوبش برمی‌گردد. ترابی در یک سال و اندی که من در سایپا هستم خیلی برای تیم زحمت کشیده و جزو بهترین‌ها بوده. خودم فوتبالیست بودم و می‌دانم این افت‌ها طبیعی است.»

خیلی‌ها اعتقاد دارند افت مهدی ترابی شاید به خاطر پرسپولیس و حضور در این تیم است، شما این مسئله را قبول دارید؟ سرمربی تیم سایپا در پاسخ به این سوال می گوید:

    « اصلا و ابدا این موضوع را قبول ندارم. ترابی بسیار با وجدان و با شرف است. اصلا به این چیزها فکر هم نمی‌کنم. ترابی با تمام وجود برای ما بازی می‌کند و هرچه داشته باشد را در زمین می‌گذارد آنهم در شرایطی که در این چند وقت با وجود جوانی مشکلات و حواشی زیادی را هم تحمل کرده است.»

با استناد به صحت های علی دایی، مهدی ترابی با وجود نمایش ضعیفی که در ترکیب سایپا داشته در هفته های آتی لیگ برتر نیز هم چنان مورد اعتماد سرمربی تیم سایپا خواهد بود.

مهدی ترابی خوش شانس بود که در هفته های سپری شده از لیگ برتر کی روش در ایران نبود و بازی های او را ندید و بر اساس همان شناخت گذشته وی را دعوت کرد. در غیر اینصورت امکان داشت کارلوس کی روش این فضا را به بازیکن دیگری بدهد. از سویی حمایت تمام قد علی دایی از مهدی ترابی مسئولیت این بازیکن را در هفته های آتی لیگ برتر بیشتر خواهد کرد. ادامه این وضعیت حتی می تواند برای برانکو هم ناراحت کننده باشد. هر چند همان طور که علی دایی هم می گوید هر بازیکن دوران افت دارد و این برای همه بازیکنان طبیعی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۴۴۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان