//
کدخبر: ۹۳۶۰۶ //

سایپا آب پاکی را روی دست پرسپولیس و استقلال ریخت

درویش در مورد اینکه این روزها شایعه رفتن مهدی ترابی، هافبک ملی پوش سایپا، زیاد به گوش می رسد، تصریح کرد: مهدی ترابی پیشنهادات خارجی خوب داشته باشد می‌تواند از سایپا جدا شود، اما اجازه حضور وی را در تیم‌های داخلی نمی‌دهیم.

 سایپا آب پاکی را روی دست پرسپولیس و استقلال ریخت
به گزارش فرتاک نیوز،

  رضا درویش در مورد اینکه آیا علی دایی فهرست بازیکنان ورودی و خروجی تیمش برای فصل بعد را به باشگاه داده، اظهار داشت: در حال حاضر قرار است علی دایی اسامی بازیکنان را اعلام کند و از طرفی ما هم به دنبال بودجه هستیم تا با جذب چند بازیکن باکیفیت نماینده شایسته ایران در لیگ قهرمانان آسیا فصل بعد باشیم. علی دایی در هفته جاری فهرست نهایی خود را به باشگاه تحویل می‌دهد تا با بازیکنان مورد نظر او وارد مذاکره شویم.

درویش در مورد اینکه این روزها شایعه رفتن مهدی ترابی، هافبک ملی پوش سایپا، زیاد به گوش می رسد، تصریح کرد: مهدی ترابی پیشنهادات خارجی خوب داشته باشد می‌تواند از سایپا جدا شود، اما اجازه حضور وی را در تیم‌های داخلی نمی‌دهیم. تاکنون استقلال و پرسپولیس با ترابی مذاکره‌ای نداشتند و این خبرها شایعه‌ای بیش نیست.

مدیرعامل باشگاه سایپا در پایان خاطرنشا کرد: جدایی قلی‌زاده از سایپا قطعی شده و گویا این بازیکن با شارلوا بلژیک به توافق رسیده است و به زودی با این تیم قرارداد امضا خواهد کرد. دایی با همین کادر، سایپا را در فصل آینده اداره خواهد کرد و اگر تغییری در تیم ایجاد شود، با نظر مستقیم وی انجام خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۳۶۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان