//
کدخبر: ۳۹۶۳۷۷ //

هوای آفتابی در اکثر مناطق کشور تا جمعه/ تداوم بارش‌های رگباری در جنوب شرق

کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش دما از امروز تا روز جمعه در اغلب مناطق کشور خبر داد و گفت: بارش‌های رگباری در جنوب شرق کشور ادامه دارد اما هوای اغلب مناطق کشور تا روز جمعه صاف و آفتابی است.

هوای آفتابی در اکثر مناطق کشور تا جمعه/ تداوم بارش‌های رگباری در جنوب شرق
به گزارش فرتاک نیوز،

« کبری رفیعی» روز چهارشنبه درباره وضعیت آب‌و هوا به خبرنگار اقتصادی ایرنا افرود: تا روز جمعه بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در استان‌های هرمزگان، فارس، نیمه جنوبی جنوب شرق به ویژه در کرمان و سیستان و بلوچستان و ارتفاعات البرز مرکزی، پیش‌بینی شده است.

وی گفت؛ امروز (چهارشنبه) در آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویر احمد و ارتفاعات استان‌های تهران و مازندران بارش‌های بهاری انتطار می‌رود. فردا در جنوب استان مرکزی و بخش‌هایی از اصفهان نیز بارندگی خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی گفت: طی روزهای جمعه و شنبه استان‌های واقع در شمال‌غرب و غرب کشور بارانی خواهد بود و بخش‌هایی از مرکز هم در روز جمعه بارش خواهند داشت که اگر تشدید شود برای آن هشدار اعلام می‌شود.

وی هم چنین از احتمال وزش باد شدید در مناطق شمال‌شرق کشور به ویژه در شمال سیستان و بلوچستان و منطقه زابل که سبب خیزش گرد و خاک و طوفان شن، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا می‌شود طی امروز خبر داد.

به گفته این کارشناس هواشناسی افزایش تدریجی دما در اغلب مناطق کشور خواهیم داشت و از امروز در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل هوا گرم می‌شود اما از روز شنبه مجددا هوا در این مناطق خنک خواهد شد.

وی گفت: تهران امروز در برخی ساعت ها وزش باد شدید خواهد داشت. دمای هوا ۱۵ درجه بالای صفر است و روند افزایش دما در تهران ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۶۳۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان