//
کدخبر: ۳۸۲۵۹۶ //

دستگیری سرکرده باند سرقت از منزل در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سرکرده باند سارقان حرفه‌ای با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت منزل در قزوین خبر داد

دستگیری سرکرده باند سرقت از منزل در قزوین
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر قزوین و ایجاد نارضایتی عمومی در این خصوص، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با بررسی‌های تخصصی و میدانی از آثار باقیمانده در محل وقوع جرم، مخفی‌گاه اعضای باند را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی کردند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سردار ابراهیمی بیان کرد: پس از هماهنگی قضائی ۲ اکیپ از مأموران زبده اداره مبارزه با سرقت به محل شناسایی شده اعزام شدند و در عملیاتی غافلگیرانه یکی از سارقان را دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده، سرکرده باند سارقان بود و در تحقیقات اولیه پلیسی به ۲۰ فقره سرقت منزل با همکاری یکی از هم‌دستان خود در شهر قزوین اعتراف کرد. 

فرمانده انتظامی استان قزوین تأکید کرد: با هماهنگی قضائی شکات پرونده در پلیس آگاهی حاضر شدند و روند تحویل اموال سرقت شده از آن‌ها در حال انجام است. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه مالخر و عضو دیگر باند نیز شناسایی شده و دستگیری آن‌ها در دستور کار مأموران قرار دارد، یادآور شد: با توجه به اینکه سارقان غیربومی بوده و به‌صورت در حرکت اقدام به سرقت کرده‌اند، هموطنانی که منازل آن‌ها در استان‌های همجوار مورد سرقت قرار گرفته، می‌توانند برای شناسایی اموال کشف شده به پلیس آگاهی استان قزوین مراجعه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۵۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان