//
کدخبر: ۳۷۶۰۸۳ //

پایان وحشت آفرینی زورگیر خشن بعد از آزادی از زندان / امنیت به شهر بازگشت

سرهنگ امیر حسام عزیزی رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفند زورگیری در بوستان باراجین طلا و جواهرات همراه وی را به سرقت برده که بلافاصله بررسی موضوع با جدیت در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

پایان وحشت آفرینی زورگیر خشن بعد از آزادی از زندان / امنیت به شهر بازگشت
به گزارش فرتاک نیوز،

 وی افزود: مأموران در بررسی صحنه  سرقت  و انجام تحقیقات میدانی متوجه شدند که فردی جوان با پوشش ماسک و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک اقدام به  زورگیری  با چاقو و سرقت مقادیری  طلاجات  و  پول نقد  و .. کرده است.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و ایجاد جو ناامنی در بین شهروندان، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی یک نفر  سارق حرفه‌ای  و سابقه دار در این زمینه را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین تصریح کرد: در اقدامات فنی صورت گرفته محل اختفای متهم شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی نامبرده که به تازگی از  زندان  آزاد شده  دستگیر  و تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ عزیزی با اشاره به سوابق گسترده متهم در امر سرقت و زورگیری و بیان اینکه رسیدگی و سرعت عمل ماموران باعث رضایتمندی شاکی پرونده شد، از شهروندان عزیز خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۰۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان