//
کدخبر: ۳۷۶۱۰۶ //

باند سرقت منازل جنوب اصفهان متلاشی شد / این ۳ نفر ۳۰۰ میلیارد از خانه ها دزدیدند!

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان منازل جنوب شهر اصفهان توسط پلیس آگاهی این فرماندهی و کشف سرقت 300 میلیارد ریال طلای سرقتی خبر داد.

باند سرقت منازل جنوب اصفهان متلاشی شد / این 3 نفر 300 میلیارد از خانه ها دزدیدند!
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان ساکن جنوب شهر اصفهان مبنی بر سرقت از منازلشان موضوع به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.​

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق صحنه های وقوع جرم و جمع آوری آثار بجامانده از سارقان و همچنین انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی دریافتند که این سرقت ها توسط یک باند 3 نفره انجام شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: سرانجام با رصد هوشمندانه متهمان مخفیگاه آنان در یکی از مناطق حاشیه شهر اصفهان شناسایی شد که بلافاصله کارآگاهان وارد عمل شده و با اخذ دستور از مرجع قضائی محل را به محاصره خود در آورده و طی یک عملیات کاملاً منسجم و هماهنگ هر 3 متهم را دستگیر کردند.

سردار هاشمی فر با اشاره به کشف مقادیر زیادی طلا، سکه و نقره از مخفیگاه سارقان گفت: سارقان در تحقیقات صورت گرفته هنگامی که با مدارک و مستندات و ادله محکم پلیس مواجه شدند به ناچار لب به اعتراف باز کرده و صراحتاً از دستبرد به 62 منزل در جنوب شهر اصفهان پرده برداشتند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برابر ارزیابی های کارشناسی صورت گرفته ارزش اموال به سرقت رفته توسط این سارقان بالغ بر 300 میلیارد ریال است تصریح کرد: با راهنمایی متهمان 2 مالخر اموال مسروقه را نیز در عملیاتی دیگر دستگیر و همگی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از تلاش برای کشف اموال مسروقه و بازگرداندن آنها به مال باختگان خبر داد و گفت: کسانی که منازل آنها در جنوب شهر اصفهان مورد دستبرد قرار گرفته می توانند برای پیگیری پرونده خود به پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان مراجعه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۱۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان