//
کدخبر: ۲۰۹۰۱۴ //

کشف ۲۱ فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در شاهرود

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 21 فقره سرقت تجهیزات مخابراتی به ارزش بالغ‌بر 14 میلیارد ریال با تلاش کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان شاهرود خبر داد.

کشف 21 فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در شاهرود
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالله حسنی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت باطری و تجهیزات گران‌قیمت مخابراتی در شهرستان شاهرود، کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پیگیری ویژه این موضوع را آغاز کردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات گسترده پلیس و حضور کارآگاهان در صحنه‌های سرقت و بررسی دقیق تمام جوانب این پرونده، سرنخ‌هایی از تردد مشکوک یک سواری پراید در محل وقوع جرم به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: همین سرنخ کافی بود تا مجرم سابقه‌دار این پرونده شناسایی، هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی و عملیات پلیس برای دستگیری متهم آغاز شود.

حسنی بیان کرد: با اقدام به هنگام و هماهنگ مأموران انتظامی، متهم که در سمنان بود، دستگیر شد و تحت بازجویی کارآگاهان قرار گرفت.

وی از دستگیری متهم ردیف دوم این پرونده نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌ها و پس از مشاهده اسناد و مدارک غیرقابل‌انکار پلیس به 21 فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در استان سمنان به ارزشی بالغ‌بر 14 میلیارد ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان این‌که این دو متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: تحقیقات پلیس در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۰۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان