//
کدخبر: ۳۷۳۹۹۸ //

دستگیری ۹۵ سارق ظرف ۴۸ ساعت در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری 95 نفر سارق و کشف 57 فقره سرقت طی اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد .

دستگیری 95 سارق ظرف 48 ساعت در اصفهان
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ حسین بساطی گفت: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگیری سارقان طی 48 ساعت گذشته در این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

​وی افزود: در طی اجرای این طرح که با استفاده از توان حداکثری کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان وهماهنگی با مرجع قضائی انجام شد تعداد 95 نفر سارق شناسایی و در چند عملیات منسجم و هماهنگ دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: کشف 13 دستگاه خودرو و 8 دستگاه موتور سیکلت مسروقه ،20 فقره سرقت اماکن ، 4 فقره سرقت کابل و کشف 12 فقره سایر سرقت ها ازدیگر دستاوردهای اجرای این طرح بود.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع فضائی تحویل داده شدند ، امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و گفت: رعایت توصیه ها و آموزش های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت می تواند زمینه بروز جرائم در جامعه را کاهش دهد. ضمن اینکه از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریتهای 110 به پلیس اطلاع دهند .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۹۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان