//
کدخبر: ۳۴۸۴۵۰ //
سارا و نیکا

سارا و نیکا از همسران خود رونمایی کردند + عکس

سارا و نیکا ازدواج کردند !!!

سارا و نیکا از همسران خود رونمایی کردند + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

سارا و نیکا دوقلو های پایتختی هستند که با این سریال معروف شدند. سارا و نیکا در آخرین قسمت های فصل ششم سریال پایتخت از بازی در این فیلم حذف شدند. سارا و نیکا دوقلو های پرحاشیه ای هستند که در فضای مجازی فعالیت گسترده ای دارند. هر روز حاشیه جدیدی درباره سارا و نیکا در فضای مجازی منتشر می شود.سارا و نیکا ساکن سوئد هستند.

سارا و نیکا تصویری را از خود با دو پسر جوان به اشتراک گذاشتند که شایعه هایی را به وجود آورد.

 

سارا و نیکا فرقانی دوقلوهای معروف پایتخت در اینستاگرامشان تصویری را در حال تفریح با دو پسر جوان منتشر کردند که باعث شد در فضای مجازی شایعه هایی برای آنها درست شود.

سارا و نیکا

سارا و نیکا

 

سارا و نیکا

سارا و نیکا

سارا و نیکا

سارا و نیکا اخیرا جنجال تازه ای در لایو اینستاگرامی خود منتشر کردند.

سارا و نیکا سریال پایتخت بودند. سارا و نیکا متولد ۸ مرداد ۸۳ هستند. سارا و نیکا در فضای مجازی فعالیت گسترده ای دارند.سارا و نیکا پس از انتشار فیلم خارج از عرف سارا و نیکا در کنار استخر از ادامه بازی در سریال پایتخت کنار گذاشته شدند.

به گزارش سینمابرتر؛ سارا و نیکا اخیرا لایو جنجالی و پر حاشیه ای را در اینستاگرام گذاشتند. در قسمتی از لایو این بازیگران ، سارا با افکت عجیبی وارد لایو می شود و در پاسخ به اعتراض نیکا می گوید : من بدون این فیلتر دیگه در لایو نمیام !

سارا و نیکا چهره اینستاگرامی شده اند

سارا و نیکا درست است که مدتی بازی نکرده اند اما همان مدت حضورشان در پایتخت و بعد از آن انتشار تصاویر خاص از آنها کافی بود تا به چهره اینستاگرامی تبدیل شوند و میلیونی فالوور داشته باشند. آنها تعداد بسیار زیادی کودکان و دهه هشتادی ها را در پیج خود دارند که تاثیر بسیار زیادی روی آنها دارد. رفتار سارا و نیکا کم کم دارد شبیه به شاخ های اینستاگرامی می شود.

سارا و نیکا

تبلیغ جنجالی سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی اخیرا بدون آنکه دانشی در زمینه سرمایه گذاری داشته باشند تبلیغاتی را درباره سرمایه گذاری در ارزهای خارجی در صفحه خود منتشر می کنند و این فقط تبلیغ نیست. آنها از سمت خودشان توصیه می کنند که مردم به فلان پیج اعتماد کند ! سارا و نیکا بازیگران دوقلوی سریال پایتخت بودند که با حضور در چند فصل این سریال به شهرت رسیدند.

هرچند که حضور آنها زیاد جدی نبود و مردم بر این عقیده هستند که آنها بازیگران ضعیفی هستند اما برای آنها شهرت زیادی داشت و این شهرت با توجه به انتشار تصاویر نامتعارف از آنها که هنوز هم می گویند فتوشاپ بوده است، چند برابر شد و همین باعث شده که در اینستاگرام درامد بسیار زیادی داشته باشند.

سارا و نیکا

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۴۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان