//
کدخبر: ۳۲۰۷۱۷ //

هشدار جالب سارا و نیکا به طرفدارانشان + عکس

واکنش سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت به سوء استفاده از نامشان در شبکه های اجتماعی را ببینید.

هشدار جالب سارا و نیکا به طرفدارانشان + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

سارا و نیکا فرقانی 2 خواهر دوقلو هستند.  سارا و نیکا  هم گویا از حواشی پیرامونشان خسته شده اند. به تازگی به نام سارا و نیکا در کلاب هاوس اکانت تشکیل شده که با واکنش سارا و نیکا این موضوع همراه شد. درواقع  سارا و نیکا  تکلیف هواداران خود و مردم را در این باره روشن کردند.

 

سارا و نیکا در کلاب هاوس عضو هستند؟

سارا و نیکا بازیگران مشهور سریال پایتخت که فالوورهای زیادی در اینستاگرام دارند اعلام کردند که در برنامه های جدید موبایلی مثل کلاب هوس فعالیتی ندارند و اکانت هایی که به اسم آنها وجود دارد همگی فیک هستند.

 این هشدار سارا و نیکا در صورتی انجام گرفته که در برخی برنامه های موبایلی عده ای ادعا می کنند که سارا یا نیکا هستند و می توانند در ازای دریافت مبلغی با آنها تلفنی صحبت کنند !

نیکا فرقانی درباره کلاب هاوس گفت

نیکا فرقانی در اینستاگرام خود اعلام کرد که در برنامه کلاب هاوس عضو نیستند و اکانت هایی که به نام آنها ساخته شده فیک بوده و در جهت سوء استفاده از محبوبیت آنهاست.

کلاب هاوس سارا نیکا

    سلام دوستان، امیدوارم حالتون خوب باشه، خواستم بگم که نه من نه سارا این برنامه رو نداریم و چند نفر به اسم ما اکانت ساختن و دارن به دیگران زنگ میزنن .... چقدر زشته اینکار ...

با گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی با اپلیکیشن جدیدی به نام «کلاب هاوس» (Club House) برخورد می‌کنید که در این پلتفرم افراد می‌توانند به طور زنده با یکدیگر صحبت کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند. در این اپلیکیشن بر خلاف سایر شبکه‌های اجتماعی تنها می‌توانید از صوت برای برقراری ارتباط استفاده کنید. نکته مهمی که در رابطه با کلاوب هاوس باید مطرح کرد این است که این اپلیکیشن بخش اصلی وظیفه خود یعنی جنبه «اجتماعی» شبکه‌های اجتماعی را پر رنگ کرده است.

منبع : برخط نیوز

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۷۱۷ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    چرا؟ایران موندین؟لطفان جواب بده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان