//
کدخبر: ۳۲۹۱۴۸ //

فعالیت ۳ "گرمخانه" در کرمانشاه باظرفیت اسکان بیش از ۱۰۰ نفر

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از فعالیت سه گرمخانه در کرمانشاه خبر داد و افزود: ظرفیت اسکان بیش از 100 بی خانمان در این مراکز فراهم است.

فعالیت 3 "گرمخانه" در کرمانشاه باظرفیت اسکان بیش از 100 نفر
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر فرحناز محمدی در گفت و گویی، با اشاره به فعالیت سه گرمخانه در کرمانشاه، گفت: از این تعداد دو گرمخانه مخصوص مردان و یک گرمخانه ویژه زنان است.

وی افزود: ظرفیت هریک از گرمخانه های مردان 30 تا 40 نفر و ظرفیت گرمخانه زنان 20 تا 25 نفر است.

وی از فعالیت گرمخانه های کرمانشاه از ساعت 20 شب تا هشت صبح خبر داد و افزود: در پاییز و زمستان ساعت کار گرمخانه ها افزایش پیدا کرده و از غروب آفتاب گرمخانه ها فعال هستند.

محمدی از ارائه خدمات مختلف در گرمخانه های استان خبر داد و افزود: در این مراکز علاوه بر توزیع غذای گرم و صبحانه و استحمام، توزیع بسته های بهداشتی، توزیع وسایل تزریق یکبارمصرف، ماسک و ... هم صورت می گیرد.

وی افزود: در گرمخانه های بانوان نیز توزیع وسایل پیشگیری و بهداشتی در دستورکار قرار دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه گرمخانه ها جهت اسکان افراد کارتون خواب در نظر گرفته شده، گفت: جمع آوری این افراد با نیروی انتظامی و شهرداری است و بهزیستی در این زمینه مسئولیتی ندارد.

وی افزود: در این مراکز تنها افراد بی خانمان و کارتون خواب استقرار داده شده و چنانچه فرد کارتون خواب معتاد متجاهر باشد به مرکز ماده 16 انتقال پیدا می کند.

محمدی ظرفیت مرکز ماده 16 را 250 تا 300 نفر اعلام و تصریح کرد: متاسفانه عمده افراد کارتون خواب را معتادان متجاهر تشکیل می دهند.

این مسئول از تمام افراد خواست در صورت مشاهده هرگونه معتاد متجاهر و یا فردی بی خانمان و کارتون خواب با شماره 137 شهرداری تماس بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۱۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان