//
کدخبر: ۳۱۲۴۲۶ //
‍ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

صدور هزار و ۷۴۶ کارت سلامت برای رانندگان کرمانشاهی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از صدور هزار و ۷۴۶ کارت سلامت در مراکز طب کار استان کرمانشاه خبر داد.

صدور هزار و ۷۴۶ کارت سلامت برای رانندگان کرمانشاهی
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرزکرمی با اشاره به فعالیت ۳ مرکز طب کار در استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون هزار و ۷۸۰ پرونده برای متقاضیان دریافت کارت سلامت تشکیل شده است و یک هزار ۷۴۶ کارت در این مراکز صادر شده است.

در این مراکز آزمایشاتی شامل بینایی سنجی، شنوایی سنجی، روانشناسی، معاینات پزشکی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قند خون، چربی خون جهت بررسی سلامت رانندگان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۱۵۴۶ کارت باطل شده و ۵۹۳ پرونده نیز به دلیل نقص در مدارک هنوز به مرحله صدور کارت نرسیده است.

کرمی افزود: مطابق دستورالعمل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور کلیه رانندگان مینی بوس‌ها و اتوبوس ها، رانندگان کامیون‌ها و کامیونت‌ها و رانندگان سواری‌های برون شهری موظف هستند با مراجعه به مراکز مورد تایید طب کار که از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مجوز صدور کارت سلامت دارند نسبت به انجام معاینات و آزمایشات طب کار و دریافت کارت سلامت اقدام کنند.

کرمی گفت: بیش از ۲۳ هزار راننده در استان کرمانشاه فعالیت دارد که از این تعداد ۲ هزار و ۹۶۴ راننده بخش جابه جایی مسافر و ۲۰ هزار و ۱۰۰ راننده در بخش حمل و نقل کالا فعالیت دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۴۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان