//
کدخبر: ۲۹۸۸۶۸ //
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:

انتخاب نمونه های کشاورزی به افزایش ضریب دانش کشاورزی در مزارع کمک می کند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: انتخاب نمونه های کشاورزی به افزایش ضریب دانش کشاورزی در مزارع کمک می کند.


انتخاب نمونه های کشاورزی به افزایش ضریب دانش کشاورزی در مزارع کمک می کند

در سی و پنجمین دوره مراسم معرفی و تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی که در سالن شهدای دولت برگزار شد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ضمن خیر مقدم به اعضا حاضر در جلسه گفت : یکی از دلایل برگزاری چنین جلساتی و در عین حال انتخاب نمونه های کشاورزی تلاش جهت افزایش ضریب دانش در عرصه کشاورزی و الگو گیری از تجربه های مفید کشاورزان نمونه و افزایش ضریب نفوذ دانش کشاورزی است.

به گزارش فرتاک نیوز، مهندس نوربخش حاتمی در ادامه  گفت: طی چند سال اخیر با حمایت مدیران ارشد استان توفیقات خوبی در عرصه کشاورزی استان حاصل شده است و امروز کشاورزی استان حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

حاتمی افزود : امروز میزبان ۷۷ نفر از نمونه های استانی هستیم که در ۹۰ رشته ملی رقابت داشته اند و  در این رقابت ۱۰ نفر از کشاورزان موفق به کسب رتبه برتر شده اند.

حاتمی در ادامه با اشاره به تولیدات استان طی سال ۹۹ افزود : طی سال جاری موفق شدیم علی رغم محدودیت ها تولیدات استان را به ۵ میلیون ۷۸ هزار تن برسانیم و این مهم با تلاش چشمگیر کشاورزان و مدیران صورت گرفته و این در حالی است که تولیدات کشاورزی استان پیش از انقلاب ۸۰۰ هزار تن بوده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۸۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان