//
کدخبر: ۲۸۰۴۸۰ //

برنامه‌های چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اعلام شد

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور در برنامه دست خط شبکه پنج سیما به تبیین مهمترین برنامه‌های این بنیاد پرداخت.

برنامه‌های چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اعلام شد

سردار بهمن کارگر هم‌زمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، با حضور در برنامه تولیدی «دست خط» با اشاه به برنامه‌های  بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: ما برنامه‌های خود را از سوم خرداد شروع کردیم و برنامه‌ها را تنها در هفته دفاع مقدس ندیدم، بلکه برای چهل و سه هفته تا پایان سال برنامه تهیه شده و به حمدالله همه سازمان‌های لشکری و کشوری نیز با ما مشارکت کردند.

به گزارش فرتاک نیوز،سردار کارگر افزود: پانصد و پنج ستاد در سراسر کشور تشکیل و بیش از بیست و شش هزار برنامه تعریف شده که امیدواریم بتوانیم در همه آن‌ها توفیق داشته باشیم.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: یکی از کار‌های خوب امسال، تجلیل از یک میلیون پیشکسوت است که از آن‌ها تکریم خواهد شد، ضمن اینکه دیدار با حضرت امام خامنه‌ای و حضور در مجلس شورای اسلامی از دیگر برنامه‌های ماست و علاوه بر آن هشت موزه در سراسر کشور افتتاح خواهد شد و نمایشگاه ملی دستاورد‌های دفاع مقدس در تهران و دیگر استان ان برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۴۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان