//
کدخبر: ۲۳۸۹۸۱ //
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در شهرستان هرسین بیان کرد:

همه ما یک خانواده هستیم و برای یک هدف مقدس تلاش می کنیم

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه و هیات همراه با حضور در دادگستری هرسین برای حل مشکلات مربوط به این شهرستان با مردم دیدار کردند.

همه ما یک خانواده هستیم و برای یک هدف مقدس تلاش می کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری و هیآت همراه با حضور در دادگستری شهرستان هرسین و دیدار با مردم این شهرستان در مسجد بر حل مشکلات مردم تاکید کرد.

ایشان یادآور شد : همه ما در دادگستری همانند یک خانواده  برای یک هدف مقدس که خدمت به اسلام ،جمهوری اسلامی و مردم است تلاش می کنیم. باید کمک کنیم تا جایی که ممکن است از کار مردم و مشکلات آنها  گره گشایی کنیم.

وی با تاکید بر ایجاد راهکارهای لازم برای کاهش ورودی پرونده ها یادآور شد : سعی ما در درجه اول این باشد اختلاف مردم را به مصالحه بکشانیم. مصالحه علاوه بر حل مشکل، در حفظ برادری و دوستی بین مردم موثر است و از بروز مشکلات بعدی نیز جلوگیری می کند.

کاهش موجودی پرونده ها از دیگر موکدات دکتر توسلی زاده به همکاران دادگستری شهرستان هرسین بود.

 وی اضافه کرد: با کاهش موجودی ها و جلب اعتماد عمومی و ایجاد رابطه دوستی با مردم می توانیم از مشکلات مردم و دستگاه قضایی بکاهیم. هیچ وقت خود را دور از مردم و خارج از  دسترس آنها  قرار ندهیم چرا که وظیفه ما در درجه اول خدمت صادقانه به مردم است.

دکتر توسلی زاده با توصیه به همکاران  قضایی برای استفاده از مجازات های جایگزین حبس یادآوری کرد: نباید زندانی کردن افراد به راحتی صورت گیرد و تا جایی که ممکن است از مجازات های جایگزین  به جای حبس استفاده شود. البته در مواردی استفاده از حبس لازم و ضروری است.

وی حفظ شعائر  و ارزشها دینی را از اولویت های کاری بر شمرد و خاطر نشان ساخت با توکل و تکیه بر مقدسات کارها آسان می شود.

لازم به ذکر است بیش از 80 نفر از مردم شهرستان هرسین مشکلات قضایی خود را با رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و معاونین ایشان مطرح کردند و ایشان با صدور دستور مقتضی ارائه طریق کردند.

photo_2020-01-22_14-21-09

photo_2020-01-22_14-21-11

photo_2020-01-22_14-21-12

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۹۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان