//
کدخبر: ۲۲۸۳۸۲ //

عظمت اسلام و ایران حاصل خون شهیدان است

عضو مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: عظمت اسلام و ایران حاصل خون شهیدان و ایثارگری رزمندگان است.

عظمت اسلام و ایران حاصل خون شهیدان است
به گزارش فرتاک نیوز،

عفت شریعتی در همایش «مقاومت و ایثار رمز پیروزی» اظهار داشت: بسیار سرافراز و سپاسگزارم که در محفل انس عزیزان در دیار کرمان حضور یافتم. کرمان مردمان با معرفت و باایمانی دارد.

نماینده مردم مشهد و کلات در دوره‌های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ایران کشور و سرزمین ولایت و مهد تمدن اسلامی است و به ایرانی‌بودن افتخار می‌کنیم در این کشور معنویت‌ و ایمان توفیق انجام وظیفه داریم.

وی افزود: فرمایشات رهبری در مورد گام دوم انقلاب بسیار تاثیرگذار و سرنوشت‌ساز است، بعد از 40 سال از انقلاب اسلامی، انقلاب سیر تکامل خود را طی کرده و به بیداری رسیده است.

عضو مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: با خدعه و نیرنگ‌های نظام سلطه و استکبار بین‌المللی شاید اینگونه فکر نمی‌کردیم که بیداری اسلامی اینگونه همه‌گیر شود. امروز ما شاهد عظمت اسلام و ایران هستیم که حاصل شهادت شهیدان و ایثارگری رزمندگان است.

شریعتی تصریح کرد: این عظمت برمی‌گردد به زنان و مردان این عرصه، اکنون در دهه پنجم انقلاب سیر تکاملی بر همگان واضح و آشکار است و در این دهه به یاری خدا شاهد تمدن نوین اسلامی خواهیم بود.

 وی ابراز داشت: فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی بر همگان روشن است. امروز استکبار بین‌المللی در ابعاد مختلف سعی دارد انقلاب اسلامی را به زانو در بیاورد که موفق نخواهد شد.

 شریعتی بیان کرد: مردم یمن، سوریه  و کشور های اسلامی در همه ابعاد حرکت‌شان را با تأسی از انقلاب اسلامی آغاز کرده‌اند؛ امروز آمریکای جهان‌خوار می‌داند که کار و برنامه‌شان برای تضعیف ایران اسلامی به جایی نخواهد نرسید.

 وی اظهار کرد: اگر ما شاهد نابسامانی در عرصه اقتصادی و فرهنگی هستیم بر می‌گردد به مسئولان که در دولت‌ها وظایف خود را درست انجام نداده‌اند، سازش و کوتاه‌آمدن با دشمنان در حیطه  برنامه‌ریزی ما قرار ندارد همه می‌دانیم امروز جامعه جهانی ثباتش در خاورمیانه است و خاورمیانه ثبات و عظمتش در ایران است و در گام دوم باید حرکت را با سرعت پیش ببریم.

عضو مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ابراز امیدواری کرد: قاطبه ملت ایران در برنامه‌های ظهور پیش‌قدم و پیش‌گام باشند آینده بسیار درخشانی در انتظار جهان اسلام است که سرمنشأ آن در ایران اسلامی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز جوانان ما در همه عرصه‌ها باید ابتکار عمل را در دست داشته باشند. جوانانی که در هشت سال دفاع مقدس عظمت به انقلاب اسلامی بخشیده‌اند جوانان امروز هم می‌توانند.

شریعتی تأکید کرد: حرکت برای تحقق تمدن نوین اسلامی باید به دست تک‌تک مردان و زنان ما صورت گیرد همه با هم و با پیشوایی رهبری، انقلاب را به 40 سالگی رسانده‌ایم و در دهه پنجم باید این حرکت را با سرعت بیشتری پیش ببریم.

مجلسی در تراز جمهوری اسلامی می‌خواهیم

فاطمی دبیرکل سازمان مقاومت و ایثار استان کرمان اظهار کرد: رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس مجاهدت و تلاش را در راه حق‌تعالی به عنوان تنها هادی خود به سمت صراط مستقیم می‌دانند.

وی ادامه داد: رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس سخنان رهبری به عنوان حکمتی رهایی‌بخش منشأ همه برکات نظام می‌دانند و با تکیه به نظام جمهوری اسلامی  تصمیم گرفتند تا جهت هم‌سوشدن با نیروهای انقلاب در کنار آن‌ها هم‌افزایی و بصیرت‌افزایی کنند و  به سمت تمدن اسلامی پیش ببرند.

 دبیرکل سازمان مقاومت و ایثار استان کرمان خاطرنشان کرد: هرگاه غفلتی از سخنان رهبری داشته‌ایم شکست خورده‌ایم و جبران آن سخت بوده؛ وقتی که رهبری گفتند اقتصاد مقاومتی و ما عمل نکردیم امروز این همه مشکل در اقتصاد داریم همچنین عدم توجه به فرمان رهبری در برجام که دستاوردی به جز ضرر برای نظام ندارد.

 وی ابراز داشت: مدیریت جهادی را در 25 سال پیش حضرت آقا تذکر دادند که توجه‌نکردن به آن، حاصلش امروز اختلاس در رده‌های مختلف است و امروز شاهد این هستیم که لبخندزدن با دشمن افتخار بعضی‌هاست.

فاطمی با اشاره به اینکه مجلس در راس امور است اما نه مجلس ششم که27 نفر از آن‌ها در آمریکا سخنگوی دشمن شده‌اند، افزود: ما مجلسی می‌خواهیم در تراز نظام جمهوری اسلامی حتی مانند مجلس امروز که بودنش از نبودنش بدتر است را نمی خواهیم.

وی گفت: ما به‌دنبال آن هستیم علمی که امروز رئیس قوه قضائیه به‌دست گرفته و در برخورد با فساد بسیار مصمم است، ادامه‌دار باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۸۳۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان