کدخبر: ۵۶۹۵۰۲ //

تماس فوری اسلام‌آباد با تهران در پی تنش‌های اخیر

در پی افزایش تنش‌ها، وزیر خارجه پاکستان در تماس با عراقچی بر نقش‌آفرینی برای کاهش بحران تأکید کرد.

 تماس فوری اسلام‌آباد با تهران در پی تنش‌های اخیر
به گزارش فرتاک نیوز،

وزیر خارجه پاکستان، پس از حملات جدید آمریکا و ایران که تنش‌ها را در منطقه خلیج‌فارس افزایش داد، تلفنی با عباس عراقچی صحبت کرد.

ایندیاتودی، این تماس پس از آن صورت گرفت که تلاش اخیر برای برقراری صلح در غرب آسیا با شکست مواجه شد.

اسلام‌آباد اعلام کرد که در جریان این تماس تلفنی، اسحاق‌دار بر تعهد اسلام‌آباد برای ایفای «نقش سازنده» خود در دستیابی به صلح و ثبات پایدار در منطقه تأکید کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۶۹۵۰۲ //
ارسال نظر