//
کدخبر: ۱۸۵۰۱۵ //

اصلی ترین گزینه برای هدایت تیم ملی امید

مهدی تاج دیروز در برنامه فوتبال برتر به صورت رسمی اعلام کرد از این پس دیگر کرانچار سرمربی تیم امید نخواهد بود و به زودی یک مربی داخلی جانشین او می شود.

اصلی ترین گزینه برای هدایت تیم ملی امید
به گزارش فرتاک نیوز،

بر اساس خبرهای رسیده از نشست های کمیته فنی یحیی گل محمدی گزینه اول این کمیته برای هدایت تیم امید است و در صورتی که فدراسیون فوتبال با یحیی گل محمدی به توافق نهایی دست پیدا نکند گزینه های دیگر مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. یحیی گل محمدی پیش از این هم گزینه تیم امید بود؛ حتی فدراسیون فوتبال با وی مذاکراتی داشت که این مذاکرات به خاطر مسایل مالی به بن بست خورد. اما بعید است این بار مذاکرات طرفین به خاطر مسایل مالی به چالش کشیده شود؛ چرا که قطعا دستمزد یحیی بالاتر از دستمزد دلاری کرانچار نخواهد بود و از سویی هدف گذاری مشترک فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک رهنمون کردن تیم به المپیک 2020 توکیو است و برای رسیدن به این مهم مشکلی برای برآورده کردن خواست های مالی سرمربی جدید تیم امید وجود ندارد.

تنها موضوعی که می تواند حضور یحیی گل محمدی را در تیم امید منتفی کند بحث تمدید قرارداد وی با تیم پدیده مشهد است. یحیی این فصل در پدیده روزهای خوبی را پشت سر گذاشته و حتی در فاصله دو هفته مانده به پایان بازی ها شانس کسب سهمیه را دارد. او در مشهد کاملا حال و روز خوبی دارد به این خاطر که بازی های پدیده در استادیوم امام رضا و با حضور پرشور تماشاگران مشهدی برگزار می شود و شرایط مالی باشگاه هم بهبود پیدا کرده و از همه مهمتر مدیران استانی برای حمایت از تیم جلو آمده اند.

تیم امید که یکی از 16 تیم حاضر در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا خواهد بود البته برای صعود به المپیک کار سختی را پیش رو دارد به این خاطر که سهمیه آسیا برای حضور در این رقابت ها چهار تیم است که یکی از این ها ژاپن میزبان بازی ها خواهد بود. از سویی ایران در سید چهار بازی ها قرار گرفته است و در مرحله گروهی احتمال رویارویی با تیم هایی چون عربستان، کره جنوبی و ژاپن را دارد.

گفتنی است از آنجایی که قرارداد کرانچار به تازگی از سوی مهدی تاج فسخ شده در روزهای آتی فدراسیون فوتبال با یحیی گل محمدی وارد مذاکره خواهد شد. در صورت عدم پذیرش این سمت از سوی یحیی نام های دیگر به میان خواهند آمد. نام هایی چون علی دایی و...

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۰۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان