//
کدخبر: ۶۴۳۱۷ //

«بیژن امکانیان» میهمان هیسپان تی وی

بیژن امکانیان با فیلم تلویزیونی «شاید دوست شاید دشمن» به شنبه های سینمایی هیسپان تی وی و مخاطبان اسپانیایی زبانش رسیده است.

«بیژن امکانیان» میهمان هیسپان تی وی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، فیلم سینمایی «شاید دوست شاید دشمن» محصول سال 1387، به کارگردانی مجید تربتی فرد، شامگاه شنبه 25 آذرماه از آنتن شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی¬وی پخش می‌شود.

 

 این فیلم، داستان مردی به نام رضا متقی را روایت می‌کند که زمانی در کارخانه دوغ آبعلی مشغول به کار بوده، او به خاطر مشکلات اقتصادی کارخانه و طرح تعدیل نیرو اخراج می‌شود. رضا که همسرش باردار است و اجاره‌خانه‌اش چند ماه به تعویق افتاده، سراغ مدیر کارخانه می‌رود؛ اما خواهش و حتی دعوای او سودی ندارد. رضا که سخت درمانده شده، تصمیم می‌گیرد تا نیما، پسر صاحب کارخانه را گروگان بگیرد و . . .

 

 بیژن امکانیان، رامین راستاد و کمند امیرسلیمانی بازیگرانی هستند که در این فیلم تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

تمام فیلم های سینمایی ایرانی پخش شده از این شبکه، به سفارش دفاتر هیسپان تی‌وی در اسپانیا و مکزیک،  توسط دوبلورهای اسپانیایی زبان دوبله و برای پخش آماده می شوند. فیلم های سینمایی ایرانی که هر شنبه از این شبکه پخش می شوند، طرفداران بسیاری در میان مخاطبان هدف هیسپان تی وی دارند.

 

فیلم سینمایی «شاید دوست شاید دشمن»، ساعت 23:30 )به وقت تهران( شنبه 25 آذرماه به روی آنتن رفته و بازپخش آن ساعت 13:30 فردای همان روز، از هیسپان تی وی پخش می شود .

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۳۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان