//
کدخبر: ۴۵۸۶۵۴ //

هزینه هایفوتراپی در سال ۱۴۰۳

احتمالا نام هایفوتراپی را در لیست خدماتی که سرویس‌دهندگان دکترتو کلینیک ارائه می‌دهند، شنیده‌اید. هایفوتراپی یک روش برای جوان‌سازی پوست و سفت‌شدن آن است که درحال‌حاضر در بین خانم‌ها و آقایان طرفداران زیادی دارد. هایفو، مخفف عبارت High-intensity focused ultrasound و به معنای اوتراسوند متمرکز با شدت بالاست. اولتراسوند نوعی انرژی صوتی است.

هزینه هایفوتراپی در سال 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

احتمالا نام هایفوتراپی را در لیست خدماتی که سرویس‌دهندگان دکترتو کلینیک ارائه می‌دهند، شنیده‌اید. هایفوتراپی یک روش برای جوان‌سازی پوست و سفت‌شدن آن است که درحال‌حاضر در بین خانم‌ها و آقایان طرفداران زیادی دارد. هایفو، مخفف عبارت High-intensity focused ultrasound و به معنای اوتراسوند متمرکز با شدت بالاست. اولتراسوند نوعی انرژی صوتی است.

اگر قصد جوان‌سازی با هایفوتراپی را دارید، حتما با چند سرویس‌دهنده مشورت داشته باشید؛ سوالات و انتظارات خود را با آن‌ها مطرح کنید. سرویس‌دهنده شما را در انتخاب بهترین روش کمک خواهد کرد. در ادامه مطلب از هایفوتراپی، مزایا، عوارض و هزینه‌ای که باید بابت این درمان زیبایی بپردازید، بیشتر می‌خوانید و راحت‌تر تصمیم می‌گیرید که آیا این درمان برای شما مناسب است یا خیر؟

هایفوتراپی چیست

مانند خیلی از درمان‌های مبتنی‌بر انرژی، هدف هایفوتراپی هم این است که به کلاژن پوست شما اندکی آسیب‌ کنترل‌شده وارد کند. بدین منظور انرژی صوتی خود را به یک نقطه خاص محدود می‌کند. این امواج تا 4.5 میلی‌متر در زیر پوست نفوذ می‌کنند تا کلاژن‌ها منقبض، و پوست تحریک شود که تا چند ماه آینده به تولید کلاژن و الاستین بپردازد.

هایفوتراپی یک روش درمانی برای جوان‌سازی پوست است که توسط سرویس‌دهندگان دکترتو کلینیک قابل ارائه است هر بیمار شرایط و آناتومی خاص خود را برای انجام درمان‌های زیبایی دارد اما هایفوتراپی تقریبا روی همه جواب می‌دهد؛ به‌خصوص افرادی با سن متوسط که دچار افتادگی پوست شده‌اند و به‌دنبال راهکاری ایمن و موثر برای رفع این مشکل می‌گردند.

نخستین بار از هایفو برای درمان تومور استفاده شد. در سال 2009 این روش درمانی توسط سازمان غذا و داروی آمریکا به تایید رسید و در سال 2014 نیز مشخص شد که هایفو برای رفع چین‌وچروک‌های صورت، افتادگی ناحیه گردن و سینه هم کاربرد دارد.

در طول سال‌ها چندین آزمایش ثابت کرد که این روش درمانی در قیاس با جراحی‌های لیفتینگ، اثربخشی بیشتری دارد و البته به‌صورت غیرقابل‌تهاجمی انجام می‌شود. بنابراین، افرادی که نمی‌خواهند زیر تیغ جراحی بروند یا از عوارض بعداز آن بیم دارند، می‌توانند از درمان هایفوتراپی تحت‌نظر سرویس‌دهندگان دکترتو کلینیک استفاده کنند.

عوارض هایفوتراپی

جای هیچ شکی نیست که هایفوتراپی یک روش کاملا ایمن و موثر برای جوان‌سازی پوست است و با صراحت می‌توان ادعا کرد که در مقایسه با جراحی‌های لیفتینگ حداقل عوارض را دارد. بااین‌حال شما بعداز این درمان شاهد تغییراتی خواهید بود که پایدار نیستند و بعداز 24 الی 48 ساعت برطرف می‌شوند. ازجمله این عوارض می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تورم: یکی از نادرترین عوارض هایفوتراپی تورم مقطعی است. این اتفاق اصلا نگران‌کننده نخواهد بود چون پس‌از مدتی کم رفع می‌شود. ناگفته نماند که میزان تورم در هر تیپ پوستی متفاوت خواهد بود.

  • درد: برخی از مراجعه‌کنندگان بعداز هایفوتراپی در محل تزریق درد دارند. اما باید بگوییم که این مشکل کاملا طبیعی است و بعداز چند روز به‌خودی‌خود برطرف می‌شود. شما می‌توانید از سرویس‌دهنده دکترتو کلینیک بخواهید که به‌منظور پیشگیری از این مشکل از بی‌حسی‌های موضعی استفاده کنند.

  • قرمزی پوست: هایفوتراپی باعث تحریک‌شدن سلول‌های پوستی در لایه‌های مختلف می‌شود. بنابراین، طبیعی است که شما شاهد قرمزی اندک در ناحیه تزریق باشید.

  • تیرگی پوست: تیرگی پوست ممکن است جزء عوارض طولانی‌مدت یا دائمی باشد. علت اصلی بروز این مشکل، گرمای دستگاه اولتراسوند است که می‌تواند به 45 تا 65درجه هم برسد. اگر تحت‌نظر یک سرویس‌دهنده حرفه‌ای و کاربلد باشید، این مشکل رخ نخواهد داد.

  • بی‌حسی: ازآنجایی‌که امواج هایفوتراپی به عمیق‌ترین بافت‌های پوست نفوذ می‌کند، ممکن است آسیب‌دیدگی‌های جزئی همچون بی‌حسی در نواحی زیرین رخ دهد که البته این عارضه هم پایدار نیست. ممکن است تا 2 هفته مجبور باشید این شرایط را تحمل کنید اما رفته‌رفته این موضوع برطرف می‌شود.

در مورد عوارض هایفوتراپی، سوال رایجی که از سمت مراجعه‌کنندگان دکترتو کلینیک مطرح می‌شود این است که برای خنثی‌کردن عوارض این درمان زیبایی راهی وجود دارد یا خیر؟ تنها کاری که شما می‌توانید انجام دهید، پایبندی به اصول مراقبتی بعداز هایفوتراپی است. خودداری از استحمام با آب‌ داغ و کنارگذاشتن مصرف الکل و دخانیات تا مدت‌زمانی که سرویس‌دهنده دکترتو کلینیک تعیین می‌کند، نمونه‌هایی از نکات مراقبتی هستند.

مزایای هایفوتراپی

هایفوتراپی برای همه افراد بالای 30 سال که از مشکلاتی مانند چین‌وچروک، فرم نامناسب صورت و شل‌شدگی و افتادگی پوست در نواحی مختلف رنج می‌برند، مناسب است. در حقیقت هایفوتراپی برای ازبین‌بردن خطوط ریز و درشت، لاغری موضعی، کلاژن‌سازی، تعادل صورت و زاویه‌سازی فک، رفع گودی و سیاهی زیر چشم، رفع افتادگی پلک، لیفت گردن و لیفت چانه کاربرد دارد.

در دوران حاضر، درمان‌های بسیار دیگری هم برای رفع مشکلات بالا وجود دارند ولی چرا در میان آن‌ها هایفوتراپی با سرویس‌دهندگان دکترتو کلینیک را به‌عنوان یک درمان ایده‌آل پیشنهاد می‌دهیم؟ هایفو به‌دلیل داشتن مزایای زیر، جزء کم‌خطرترین روش‌های زیبایی شناخته می‌شود.

  • هایفوتراپی یک درمان غیرتهاجمی است که بدون آسیب به سطح پوست یا برش انجام می‌شود.

  • این تکنیک درمانی بدون درد و ایمن، نیاز به دوره نقاهت طولانی‌مدت ندارد. شما بلافاصله بعداز آن می‌توانید به فعالیت‌های روزمره بپردازید.

  • دستگاه هایفوتراپی همه بافت‌های پیوندی شل‌شده را سفت می‌کند و ناحیه مورد نظر را بالا می‌کشد.

  • ارسال امواج و انرژی متمرکز با شدت بالای اولتراسوند ساختار پوست را بهبود می‌بخشد و باعث جوانی، شادابی و سفتی بافت‌ها می‌شود.

  • هایفوتراپی اثرات موقت ندارد. نخستین تاثیر اولیه آن با تحریک کلاژن طی 3 ماه نمایان می‌شود.

  • تعداد جلسات هایفوتراپی چندان طولانی نیست.

  • هایفوتراپی در مقایسه با جراحی هزینه به‌صرفه‌تری دارد.

دررابطه‌با آخرین مورد که قیمت هایفو صورت است، باید بگوییم سرویس‌دهندگان دکترتو کلینیک این درمان زیبایی را در بازه قیمتی 539.000 تومان تا 7.200.000 تومان در هر جلسه ارائه می‌دهند. احتمالا در مورد این تفاوت قیمت کمی کنجکاو هستید. به‌طور کلی هزینه هایفوتراپی تحت‌تاثیر عواملی همچون ناحیه درمان، شدت مشکل، موقعیت جغرافیایی کلینیک و تجربه و سابقه کاری سرویس‌دهنده مشخص می‌شود.

جمع‌بندی

هایفوتراپی یکی از چندین خدماتی است که سامانه دکترتو کلینیک با جمع‌آوری سرویس‌دهندگان متخصص این حوزه به شما ارائه می‌دهد و می توانید هزینه هایفوتراپی را مشاهده کنید . هدف از این فرایند سفت‌کردن، جوان‌سازی، ازبین‌بردن چین‌وچروک و لیفتینگ پوست است.

در این روش پزشکی از امواج فراصوت متمرکز برای هدف قراردادن بافت‌های خاص در بدن استفاده می‌شود. انرژی امواج اولتراسوند با تمرکز بر یک نقطه کانونی این اجازه را به سرویس‌دهندگان می‌دهد تا ناحیه تزریق را بدون تاثیر بر بافت‌های اطراف درمان کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۸۶۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد