//
کدخبر: ۴۰۲۶۰۲ //
پوست| ریزش مو | بیوتین

این ویتامین برای پوست و مو معجزه می کند

محققان ویتامینی را معرفی کرده اند که ریزش مو، نازک شدن و کوچک شدن مو، شکنندگی ناخن ها و مشکلات پوستی را درمان می کند.

این ویتامین برای پوست و مو معجزه می کند
به گزارش فرتاک نیوز،

محققان می گویند بسیاری از مشکلاتی که افراد با آن مواجه هستند شامل ریزش مو، نازک و کوچک شدن موها، عدم درخشندگی، شکنندگی ناخن ها، مشکلات پوستی یا جوش و مصرف بیوتین یا ویتامین H یا ویتامین B7 در طول روز ضروری شده است.

به گفته متخصصان، علائم کمبود بیوتین شامل نازک شدن موها (معمولاً با ریزش مو یا ریزش مو)، بثورات پوسته پوسته قرمز در اطراف چشم، بینی و دهان است. علائم سیستم عصبی شامل افسردگی، خستگی و توهم و سوزن سوزن شدن در دست ها و پاها است.

دودویکا کامات، محقق هندی می گوید: به دلیل مشکلات مختلف مو و پوست با تغییر سبک زندگی، بیوتین آنقدر برای ما حیاتی شده است که باید آن را به صورت روزانه مصرف کنیم.

بیوتین نه تنها برای مو، پوست و ناخن، بلکه برای عملکرد چشم، کبد و مغز نیز ضروری است و باید در مصرف روزانه ما گنجانده شود. من مصرف غذاهای غنی از بیوتین مانند تخم مرغ، گوشت، آجیل، دانه ها، آووکادو، قارچ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین را توصیه می کنم. همه اینها منابع طبیعی بیوتین هستند. همچنین می توانید مکمل های بیوتین را به همراه منابع طبیعی به مصرف روزانه خود اضافه کنید.

ددوویکا کامات با تاکید بر اینکه بیوتین به بازسازی و رشد بهتر سلول ها کمک می کند و متابولیسم اسیدهای آمینه پروتئین ساز را که برای رشد مو، ناخن و پوست نیز ضروری هستند، افزایش می دهد، گفت: معمولا دوز توصیه شده برای بزرگسالان حدود 30 است. Mg. گاهی اوقات دوزهای بالاتر می تواند منجر به برخی مشکلات روده یا یبوست شود. بنابراین مراقب باشید. “دوز مناسب و مکمل مناسب را ترجیحاً هر روز بعد از صبحانه مصرف کنید.”

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۲۶۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان