//
کدخبر: ۳۹۵۷۸۱ //
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

نصایح و وصایح شهدا مسیر ظهور را مشخص خواهد کرد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در یادواره ۸۷ شهید پایگاه یکم رزمی کرمانشاه گفت: نصایح و وصایح شهدا مسیر ظهور را مشخص خواهد کرد.

نصایح و وصایح شهدا مسیر ظهور را مشخص خواهد کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام و المسلمین "یوسف احمدی" رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در یادواره ۸۷ شهید پایگاه یکم‌رزمی هوانیروز کرمانشاه که پیش از ظهر امروز(۲۷ فروردین ماه) با حضور مدیران و مسئولین دستگاه‌های دولتی و سرداران و امیران نظامی و انتظامی در پایگاه هوانیروز کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: همه ما به خطی که سرداران و امیران این مرز‌‌ و بوم در آن نقش آفرینی کردند اعتقاد داریم و واقفیم که این خط به آزادی قدس شریف منجر خواهد شد.
وی افزود: در مسیر سرخ سید‌الشهدا با هیچ کس تعامل نداریم و آنانی که گمان می‌کنند در برابر متکبر خاضعانه برخورد خواهیم کرد سخت در اشتباهند در مقابل متکبر باید تکبر داشت و در مقابل خاضع متواضع بود و اگر کسی خلاف این موضوع را عمل نماید خیانت کرده است و خائن محسوب خواهد شد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در برابر اسرائیل غاصب هیچگاه کوتاه نخواهیم آمد و محکم و استوار تا پیروزی قدس شریف خواهیم ایستاد.

IMG_20230416_142623


حجت‌الاسلام احمدی افزود: در برابر عِدّه و عُدّه‌ى دشمن تا‌کنون سرخم نکرده‌ایم و بعد از این هم سر خم نخواهیم کرد و با قدرت و اراده کامل در مقابل دشمن خواهیم ایستاد تا زمانی که لبخند امام زمان (عج) را رویت نماییم.
وی اضافه کرد: نصایح و وصایح و روایت‌های شهدا با انتقال به نسل جوان قطعا مسیر ظهور را مشخص خواهد کرد.
این مسئول خاطر نشان کرد: اگر امید به نابودی رژیم صهیونیستی در جامعه ایجاد شده به دلیل روایت این رشادت‌ها و تصاویر شهداست که به نسل چهارم انقلاب انتقال داده شده است و دفاع از اسلام و انقلاب را در پی دارد و انشاءالله که نابودگر صهیونیست‌ها خواهیم بود و نماز را در قدس خواهیم خواند.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۵۷۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان