//
کدخبر: ۴۳۲۲۴۵ //
اتمام حجت فرماندار و دستگاه‌های نظارتی با شورای شهر کرمانشاه؛

نگاه مجموعه نظارتی به تخلفات شورا مأخوذ به حیا نخواهد بود

فرماندار کرمانشاه در نشست هم اندیشی با تعدادی از اصحاب رسانه اظهار کرد: نگاه مجموعه نظارتی به تخلفات شورا مأخوذ به حیا نخواهد بود.

نگاه مجموعه نظارتی به تخلفات شورا مأخوذ به حیا نخواهد بود
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست هم اندیشی فرماندار کرمانشاه با موضوع مطالبات تعدادی از رسانه‌ها در مورد تعیین تکلیف شورای اسلامی شهر کرمانشاه برگزار شد.
محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه در این نشست با اشاره به اینکه رسانه‌ها به غیر از اطلاع‌رسانی می‌توانند در آگاهی‌بخشی و آموزش اقشار جامعه نیز مثمرثمر باشند اظهار کرد: تنها کسب خبر در حوزه رسانه کارساز نیست و پیگیری مسائل و مشکلات شهری در حوزه‌های مختلف می‌تواند در اصلاح امور کارساز باشد.
وی افزود: فرمانداری کرمانشاه در برخورد با تخلفاتی که با عدم تشکیل جلسات در شورای شهر شکل گرفته هیچ گاه خارج از قانون و جانبدارانه حرکت نکرده است. ما یاور مردم هستیم نه یار دوازدهم شورا و برای ما فرقی نمی‌کند چه کسی در شورا باشد یا نباشد.
به گفته آمویی مرجع حل اختلاف شهرداری با شورای شهر، شورای حل اختلاف است و شان و جایگاه شورای تامین استان نیز جلوگیری از پدیده‌های اجتماعی است که به پدیده امنیتی تبدیل نشود، نه ورود به تعیین نرخ کرایه سرویس مدارس که به خاطر عدم تعیین تکلیف شورای شهر و بلاتکلیفی اولیا دانش‌آموزان شورای تامین ورود کرد.
فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: چرا شهردار کرمانشاه طی ماه‌های گذشته عدم تعیین تکلیف لوایح بر زمین‌مانده شهرداری را، گزارش نکرده است و پس از گذشت چندین ماه طی چند روز اخیر نامه‌ای مبنی بر عدم تعیین تکلیف ۲۶ لایحه بر زمین مانده شهرداری کرمانشاه توسط شورای شهر را اعلام نموده است؟
وی اضافه کرد: مردم و فرمانداری کرمانشاه از نابسامانی، عدم تشکیل‌جلسات و رسیدگی به لوایح و مصوبات در شورای شهر گله‌مند هستند.  و در راستای جلوگیری از اخلال در حوزه مدیریت شهری، در نگاه اول از اعضای شورای شهر خواهش کردیم جلسات را تشکیل دهند. قاعدتا با تکرار و عدم حضور اعضا در جلسات تصمیمات جدی برای برخورد با متخلفان گرفته خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: در راستای احقاق حق مردم جلساتی هم از سوی دستگاه‌های نظارتی با اعضای شورای شهر و شهردار کرمانشاه برگزار و در این زمینه هشدارهای لازم داده شده و اتمام حجت کرده‌ایم.
آمویی اضافه کرد: دهن کجی اعضای شورا به هیات حل اختلاف پذیرفته نیست و نگاه مجموعه استانی نیز به تخلفات شورای شهر کرمانشاه نگاهی مأخوذ به حیا نخواهد بود و در صورت تداوم این رفتارها یکی از ابزارهایی که می‌توان از آن استفاده کرد انحلال شورا است.
وی اشاره‌ای هم به تعیین تکلیف سلب عضویت سه نفر از اعضای شورای شهر کرمانشاه داشت و گفت: سلب عضویت این اعضا در جلسه بعدی شورای حل اختلاف تعیین تکلیف خواهد شد.
آمویی در گوشه دیگری از سخنانش اشاره‌ای هم به جذب و استخدام نیروهای جدید در شهرداری داشت و گفت: مخالف استخدام افراد جدید در شهرداری هستم و معتقدم کسانی که به حوزه اداری آمد‌ه‌اند به جایگاه قبلی خود برگردند.
خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۲۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان