//
کدخبر: ۴۲۸۱۵۳ //

نقشه عدم حضور شورا‌ئیان در جلسات شورا به بهانه مرخصی نقش بر آب می‌شود/مرخصی ۱۰ روزه رئیس شورا به تمامی اعضای شورای شهر کرمانشاه

در پی عدم حضور و مرخصی چهار نفر از اعضا در جلسات شورای شهر کرمانشاه و درخواست مرخصی پنج نفر دیگر از اعضا، رئیس شورای شهر نامه‌ای مبنی بر استفاده از مرخصی ۱۰ روزه برای تمام اعضا صادر کرد.

نقشه عدم حضور شورا‌ئیان در جلسات شورا به بهانه مرخصی نقش بر آب می‌شود/مرخصی ۱۰ روزه رئیس شورا به تمامی اعضای شورای شهر کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

خسرو زرافشانی رئیس شورای شهر کرمانشاه به دلیل عدم حضور چهار تن از اعضا در جلسات اخیر و درخواست‌ پنج تن دیگر، مبنی بر مرخصی و عدم حضور در جلسات نامه‌ای با مضمون تعطیلی ۱۰ روزه شورای اسلامی شهر کرمانشاه صادر کرد.

در متن این نامه آمده است؛

                   بسمه‌تعالی

 اعضا و همکاران محترم شورای اسلامی شهر

 سلام علیکم

 با احترام و دعای خیر و آرزوی تفاهم و همدلی در بین شما عزیزان همکار، با توجه به عدم حضور چهار تن از عزیزان نماینده در جلسات اخیر و گذشته که جلسات جهت تشکیل به حد نصاب نرسید و درخواست پنج تن دیگر از اعضای محترم حاضر در جلسات اخیر طی‌ نامه شماره ۱۴۶/س/الف مورخه ۱۴۰۲/۷/۲۵ ثبت دبیرخانه شورای اسلامی شهر به شماره ۱۶۳۱/ش. با توجه به مراتب ذکر شده نتیجه می‌گیریم؛ ۹ عضو از ۱۱ عضو درخواست مرخصی و عدم حضور در جلسات را دارند. با توجه به عدم تشکیل جلسات اخیر و نیاز ابلاغ تصمیمات هیئت حل اختلاف استان و مرکز به این شورا در جهت ایجاد نظم و قانون و در جهت رفع سوء تفاهم‌ها و ایجاد فضای همدلی و همبستگی به مدت ۱۰ روز از محل یک ماه موافقت و مراتب به سمع و نظر شما عزیزان رسانده می‌شود. انشاالله پس از انقضا مرخصی همگی در جلسات حاضر و بیشتر از این تقاضای مرخصی نشود که قابل پذیرش نخواهد بود.

IMG_20231018_134939

 لازم به توضیح است باقی مانده مرخصی سالیانه کلیه عزیزان پس از بررسی مرخصی‌های لحاظ شده قبل و مرخصی ۱۰ روزه مورد اشاره، مابقی مرخصی آنان لحاظ و مورد موافقت قرار خواهد گرفت و قابل استفاده خواهد بود.

 با تشکر خسرو زرافشانی رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه

 قابل ذکر است؛ این رونوشت برای استاندار کرمانشاه و رئیس شورای حل اختلاف استان، رئیس کل دادگستری و عضو هیئت حل اختلاف استان، مدیر کل اطلاعات استان کرمانشاه، رئیس اطلاعات سپاه نبی اکرم(ص) استان، فرماندار کرمانشاه ،مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و دیگر اعضای هیئت حل اختلاف و شهردار کرمانشاه جهت اطلاع ارسال شده است.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۱۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان