//
کدخبر: ۴۲۲۲۴۳ //

آماده‌باش مدیریت بحران کرمانشاه به دستگاه‌ها برای شروع زوهنگام بارش‌های پاییزی

مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه از مکاتبه با دستگاه‌ها برای آمادگی جهت شروع زودهنگام بارش‌های پاییزی خبر داد.

آماده‌باش مدیریت بحران کرمانشاه به دستگاه‌ها برای شروع زوهنگام بارش‌های پاییزی
به گزارش فرتاک نیوز،

افشین یگانه با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی امسال شروع زودهنگام و بیشتر از نرمال بارش‌های پاییزی را در کرمانشاه خواهیم داش، گفت: پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که بارش‌ها از نیمه دوم مهر ماه آغاز شود و احتمالا بیشتر از نرمال خواهد بود.

وی با بیان اینکه لازم است در چنین شرایطی دستگاه‌ها آمادگی کافی داشته باشند تا در صورت بروز بارش‌های قابل توجه دچار مشکل نشویم، تاکید کرد: مکاتبات لازم با دستگاه‌های اصلی متولی از جمله شهرداری‌ها، آب منططقه‌ای، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، آب و فاضلاب و ... انجام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه یادآور شد: دستگاه‌های متولی باید با استفاده از همه امکانات و نیروها کار لایروبی رودخانه‌ها، مسیل‌ها و حتی کانال‌های آب را در هر دو قسمت درون و برون شهری انجام دهند.

یگانه از چند نقطه مهمی که در شهر کرمانشاه در ایام بارندگی با مشکل آبگرفتگی مواجه می‌شود از جمله تقاطع میدان شهدا، تقاطع میدان امام حسین(ع)، تقاطع شهرک معلم در مسیر جاده سنندج و ... یاد کرد که تاکید شده شهرداری کرمانشاه اقدامات لازم را برای جلوگیری از آبگرفتگی آنها بیاندیشد.

وی همچنین بر لزوم پاکسازی آب گذر پل‌ها خصوصا در جاده‌ها نیز با هدف جلوگیری از آبگرفتگی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی در ایام بارندگی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه باید از بارش‌های خوبی که پیش رو داریم برای جبران بخشی از کم آبی چند سال اخیر  استفاده کنیم، از مکاتبه با اداره کل منابع طبیعی برای انجام اقدامات آبخیزداری نیز خبر داد.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، این اقدامات باید هرچه زودتر و قبل از شروع بارش‌ها انجام شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۲۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان