//
کدخبر: ۴۵۸۶۴۴ //

توقیف ۱۵ روزه در انتظار خودروهای با سرعت بالا

رئیس پلیس راه استان از توقیف 15 روزه خودروهایی خبر داد که با سرعت بالا در محورهای کرمانشاه حرکت کنند .

توقیف 15 روزه در انتظار خودروهای با سرعت بالا
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "عبدالحسین زارع" اظهار داشت: با توجه به افزایش تصادفات فوتی وجرحی مربوط به خودروهای دارای سرعت بالا و غیرمجاز در سطح محورهای موصلاتی استان و به منظور برخورد با تخلفات و توقیف خودروهای با سرعت بالا را در دستور کار قرار داده است .

وی ادامه داد: در همین راستا جلسه ای با حضور مسئولان دستگاه قضائی برگزار و در این خصوص تصمیماتی برای برخورد با رانندگان متخلف اتخاذ شد .

سرهنگ زارع تصریح کرد: بر همین اساس خودروهایی که با سرعت بیش از30کیلومتر از حد مجاز یا با سرعت بیش از 140کیلومتردر جاده های بزرگراهی و همچنین با سرعت بیش از 125 کیلومتر در جاده های دوطرفه تردد کنند، متخلف شناخته شده و اعمال قانونی خواهند شد .

رئیس پلیس راه استان افزود: این دسته از خودروها به مدت 15 روز درسیستم شماره گذاری توقیف و به پارکینگ منتقل خواهند شد و هنگام آزادسازی از راننده تعهد کتبی مبنی بر عدم ارتکاب مجدد تخلف اخذ خواهد شد .

وی تصریح کرد: همچنین این دسته از رانندگان ملزم به شرکت در کلاس های آموزشی به منظور اصلاح رفتار ترافیکی و ارائه تست سلامت روحی و روانی در مراکز مشاوره معاونت اجتماعی خواهند شد .

سرهنگ زارع در پایان یادآوری کرد: مراتب توقیف خودرو از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک به مالک یا متصرف قانونی اعلام خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۸۶۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان