//
کدخبر: ۴۵۴۷۷۱ //
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا:

وحدت و هم‌افزایی نیروهای مسلح، گنبد پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: وحدت و هم‌افزایی نیروهای مسلح، گنبد پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست

وحدت و هم‌افزایی نیروهای مسلح، گنبد پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست

مراسم رژه روز ارتش در کرمانشاه،امروز (۲۹ فرودین)، با حضور مدیران و مسئولین استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی در پادگان فاوا ۴۰۴ شهید سروران برگزار شد.

امیر "سلیمان طاهری" فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا در این مراسم با تبریک روز ارتش به غیور مردان ارتشی و نیروهای مسلح اظهار کرد: ۲۹ فروردین سال‌روز تولد ارتش جمهوری اسلامی ایران و روزی بزرگ و سرنوشت‌ساز است که با فرمان تاریخی حضرت امام (ره) و اطاعت همه‌جانبه ارتش  دوران جدیدی از بالندگی ملت و ارتش را بوجود آورد.

وی افزود: اگر امروز ایران اسلامی در دنیا حرف اول را می‌زند و توانسته تمام معادلات سیاسی  را بر هم بزند به برکت خون شهدا  و رهنمودهای رهبر عظیم‌الشان انقلاب است.

 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا تصریح کرد: ۲۹ فروردین یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های سلحشورانی است که با دفاع از حریم ولایت و صیانت از انقلاب و تمامیت ارضی در دوران دفاع مقدس حیات جدیدی را  بوجود آوردند همچنین این روز یادآور دلاور‌مردی‌های ایثارگرانی است که نقش بزرگی در شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری  اسلامی در ایران داشتند.

امیر طاهری اضافه  کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره پایبند به  قوانین بین‌المللی و حفظ ارزش‌های اسلامی بوده است و هیچگاه همچون ارتش‌های استکباری خلاف قوانین بین الملل و ارزش‌های انسانی عمل نکرده است.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایرانی چه در دوران دفاع مقدس و چه در بحران‌های دیگر همواره، نوک پیکان حوادث قرار داشته و از ملت، در کنار مردم و برای ملت بوده است به همین دلیل است که نیروهای مسلح و ارتش در بین مردم از محبوبیت برخوردارند.

امیر طاهری خاطرنشان کرد: امروز با وحدت و هم‌افزایی نیروهای مسلح و با وعده صادق توانستیم ابهت و گنبد پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را بشکنیم و آنها را در تاریخ رو سیاه کنیم.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۴۷۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان