//
کدخبر: ۳۹۶۲۴۷ //
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش:

نیروهای مسلح،از مردم،برای مردم و در‌کنار مردم هستند‌و ارتش فدای ملت است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا در روز ارتش گفت‌:‌نیروهای مسلح از مردم، برای مردم و در کنار مردم هستند و ارتش فدای ملت است.

نیروهای مسلح،از مردم،برای مردم و در‌کنار مردم هستند‌و ارتش فدای ملت است
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر "سلیمان طاهری" فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا در مراسم روز ارتش که امروز (۲۹ فروردین‌ماه) با حضور نماینده‌ ولی فقیه در استان، استاندار و مقامات ارشد نظامی و انتظامی در بزرگراه امام‌خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار شد با تبریک ۲۹ فروردین سالروز تولد ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه‌آفرینی‌های نیروهای زمینی اظهار کرد: روز ارتش از ابتکارات امام‌خمینی (ره) است که با نامگذاری واعتماد به نفس مضاعف، ارتش، این سرمایه ملی را به آغوش ملت بازگرداند.
وی افزود: ارتش طی ۴۴سال گذشته تمامی ماموریت‌های محوله خود را به درستی و بدون کم و کاست انجام داده و در پیروزی انقلاب اسلامی نیز نقش اساسی داشت.
امیر طاهری تصریح کرد: روز ارتش روزی بزرگ و سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی و یادآور رشادت‌ها و بزرگداشت غیور‌مردانی است که چه در زمان انقلاب و چه پس از آن با وجودی‌که دشمنان سعی داشتند انقلاب ما را به چالش بکشند اولین یگان‌هایی که در غرب، شمالغرب، کردستان و آذربایجان و.. حضور یافتند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند ارتش بود.
فرمانده ارشد نزاجا در غرب کشور افزود: ارتشیان در دوران دفاع مقدس به همراه سایر نیروهای مسلح افتخارات و حماسه‌های بی‌نظیری خلق کردند و سینه خود را آماج گلوله قرار دادند تا دشمن به اهداف شوم خود نرسد.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح از مردم،برای مردم و در کنار مردم هستند و ارتش فدای ملت است آنگونه که در تمامی اتفاقات از جمله زلزله سرپل‌ذهاب اولین صدایی که به گوش مردم زیر آوار رسید صدای بالگردهای هوانیروز بود.
این مقام مسئول در ادامه گفت: ایران اسلامی در هیچ برهه‌ای از تاریخ به این حد از اقتدار و بازدارندگی نرسیده است، امروز استراتژی ما استراتژی فعال، بازدارنده و هوشمندی است و اجازه نمی‌دهیم دشمن چشم طمع به کشورمان داشته باشد که اگر چنین کند چشمش را کور و دستش را از بازو قطع خواهیم کرد.
امیرطاهری افزود: امروز نیروهای مسلح تحت حمایت رهبر معظم انقلاب و به برکت خون شهدایی که جان خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند یکی از نیروهای مقتدر منطقه وجهان است و ارتش با کمک سایر نیروهای مسلح می‌تواند در تمامی معادلات سیاسی و نظامی دنیا تاثیرگذار باشد و در این زمینه به خود افتخار می‌کنیم که به عنوان ادامه دهنده‌گان راه شهدا در خدمت نظام هستیم و لباس مقدس سربازی را به تن داریم.
خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۶۲۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان