//
کدخبر: ۴۵۴۷۷۰ //
استاندار کرمانشاه:

ایران به قدرتی نوظهور در تحولات جهانی تبدیل شده است/۲۶فروردین عید جدید ملت ایران و جبهه مقاومت است

استاندار کرمانشاه در مراسم روز ارتش گفت: امروز ایران به قدرتی نوظهور در تحولات جهانی تبدیل شده است.

 ایران به قدرتی نوظهور در تحولات جهانی تبدیل شده است/۲۶فروردین عید جدید ملت ایران و جبهه مقاومت است

" محمدطیب صحرایی " استاندار کرمانشاه در مراسم روز ارتش در جمع نظامیان غیور نیروهای مسلح اظهار داشت: ۲۶ فروردین امسال، عید جدید ملت ایران و جبهه مقاومت و روز سرشکستگی و نابودی همینه پوشالی جهان به سرکردگی آمریکا جنایتکار و اسرائیل غاصب است.

وی افزود: در طول تاریخ، بشریت، فراز و فرودهای بسیاری را تجربه کرده است اما طی ۱۰۰ سال اخیر زندگی بشر تفاوت چشمگیری در مقایسه با سده‌های گذشته داشته و پیچیده‌تر شده است.

استاندار کرمانشاه یکی از دلایل این پیچیدگی را دسترسی به  ابزارهای مختلف به ویژه ابزار شگرف و تحول‌آفرینی به نام رسانه عنوان کرد و افزود: در طول تاریخ، واقعیت در معرض دید و تجربه جامعه قرار داشت اما در جامعه امروز مستکبرین به این نتیجه رسیدند که باید خشونت و توحش را با استفاده از ابزار مختلف از جمله رسانه به شکل دیگری نشان دهند که جای وحشی و‌متمدن را عوض نمایند.

صحرایی اضافه کرد: جامعه جهانی بر اثر تفکرات فکری و عملی امروز در حال پوست‌اندازی برای ایجاد جهانی بهتر است که تفاوت و دوگانگی را با دوران گذشته در انسان ایجاد می‌کند.

وی تفاوت دوم دوران اخیر را سرعت تغییرات چشمگیر و اثر‌گذار دانست، و‌گفت: طی کمتر از ۵۰ سال اخیر جهان تغییر و تحولات بزرگی را تجربه کرده که طی دوران‌های گذشته به کندی و در گذر زمان طولانی تجربه شد.

48208d9b-bf01-4fbf-a880-5d715ced527b

 استاندار کرمانشاه افزود: در دوران گذشته و با توجه اسناد ثبت شده لانه جاسوسی آمریکا ۴۰ هزار مستشار آمریکایی در ایران حضور داشتند که منابع مالی در اختیار آنها بیش از حقوق ارتش ایران بود آن‌ها کسانی بودند که بر ملت و پادشاهان نالایق سروری می‌کردند، اما امروز ارتش شعار دفاع از میهن و اسلام را سر می‌دهد و در تحولات جهانی، ایران به قدرتی نوظهور تبدیل شده است که در بین تمدن‌های تاریخی جهان جای گرفته است.

صحرایی اذعان داشت: اگر جمهوری اسلامی این قدرت و اقتدار را نداشت که به خاطر حمله به سفارت ایران دشمن را سر جای خود بنشاند، استکبار جهانی دیگر حد و مرزی برای حمله به سایر شهرهای ما نداشت آنگونه که در کشورهای دیگر این اتفاق رقم خورده است.

وی اقتدار و عزت ایران اسلامی را مدیون ملت غیور و نیروهای مسلح این مرز و بوم دانست و گفت: دشمنان اسلام و انقلاب و ایادی استکبار به خاطر خدشه وارد کردن به نظام ساکت نخواهند ماند اما با تلاش مدافعین انقلاب عزت مردم ایران بیش از پیش و با‌شکوه‌تر از همیشه به مردم جهان نشان داده خواهد شد.

خبرنگار: طیبه دولت‌آبادی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۴۷۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان