//
کدخبر: ۴۱۱۹۰۳ //

گرمترین روز امسالِ کرمانشاه با دمای ۴۳ درجه ثبت شد/ خنک شدن ۳ تا ۵ درجه‌ای هوا

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به ثبت گرمترین روز امسال شهر کرمانشاه با دمای ۴۳ درجه سانتی‌گراد، از خنک شدن سه تا پنج درجه‌ای هوا طی روزهای آینده خبر داد.

گرمترین روز امسالِ کرمانشاه با دمای ۴۳ درجه ثبت شد/ خنک شدن ۳ تا ۵ درجه‌ای هوا
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید قاسمی با اشاره به چند روز گرمی که پیش سر گذاشتیم، گفت: اوج گرمای روزهای اخیر را روز گذشته(جمعه،۲۳ تیر) شاهد بودیم که در خسروی به عنوان گرمترین نقطه استان حداکثر دمای ۴۸ درجه سانتی‌گراد به ثبت رسید.

وی ادامه داد: چون ایستگاه هواشناسی خسروی به تازگی راه‌اندازی شده، مشخص نیست در بلندمدت چنین دمایی در این موقع از سال در خسروی ثبت شده یا نه، اما حداکثر دمای روز گذشته خسروی بیشترین دمای ثبت شده در سال جاری در این منطقه و استان بود.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه گرمترین روز امسال شهر کرمانشاه نیز روز گذشته(جمعه) بود، خاطرنشان کرد: حداکثر دمای شهر کرمانشاه نیز روز گذشته به ۴۳ درجه سانتی‌گراد رسید، اما این میزان دما نسبت به دوره بلندمدت رکورد نیست.

قاسمی از روند کاهشی دمای استان خبر داد که از امروز (۲۴ تیر) آغاز شده و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت و عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود در نواحی مختلف استان بین سه تا پنج درجه سانتی‌گراد افت حداکثر دمای روزانه را داشته باشیم.

وی اظهار کرد: از روز چهارشنبه تا پایان هفته دمای هوا مجددا افزایش خواهد یافت.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه همچنین از احتمال وزش باد طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه در منطقه یاد کرد که ممکن است منجر به ورود غبار رقیق به استان خصوصا در نوار مرزی شود

 منبع:ایسنا

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۱۹۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان