//
کدخبر: ۸۳۰۷۶ //

اعتراف عجیب فضانورد سرشناس ناسا سوژه رسانه‌ها شد!+عکس

آندرو جی فیوستل، فضانورد آمریکایی که تا کنون در سه ماموریت فضایی مشارکت کرده، اعترافی کرد که سوژه رسانه ها شد.

اعتراف عجیب فضانورد سرشناس ناسا سوژه رسانه‌ها شد!+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 پایگاه اینترنتی NPR گزارش کرد آندرو جی فیوستل که روز چهارشنبه 21 مارس برای سومین بار به فضا رفت تا در یک ماموریت فضایی مشارکت کند، ازارتفاع می‌ترسد.آندرو جی فیوستل درباره ترس خود گفته که از ارتفاع می‌ترسد ولی با رسیدن به مرز 250 مایلی زمین این ترس از بین می‌رود.

 

روز چهارشنبه 21 مارس فیوستل به همراه یک فضانورد آمریکایی به نام ریکی آرنولد و یک فضانورد روس به نام اولگ آرتیمییو، سوار بر فضاپیمای سایوز به فضا رفت. این سومین ماموریت فضایی فیوستل و دومین سفر او به ایستگاه بین المللی فضایی است. او همچنین اولین بار است که به فضا می‌رود تا مدت زمان طولانی در آنجا حضور داشته باشد. ماموریت فعلی فیوستیل 6 ماه به طول می‌انجامد و او در ماه ژوئن فرماندهی ایستگاه بین المللی فضایی را بر عهده خواهد گرفت.

rb9xx-crop-c0-5__0-5-700x446-75

به مناسبت سومین سفر آندرو جی فیوستل به فضا، ناسا فیلمی منتشر کرد که پنج نکته را درباره او روشن می‌کند؛ پنج‌ نکته‌ای که احتمالا کمتر کسی از آنها خبر داشت. فیوستل همزمان تابعیت آمریکا و کانادا دارد. او در ورزش اسکی روی آب مهارت دارد و از سن کودکی به این امر می‌پرداخت. فیوستل دو فرزند دارد که در یک روز ولی با دو سال اختلاف به دنیا آمده‌اند. از کودکی آرزو داشته یا راننده مسابقات اتوموبیلرانی فورمول یک شود یا فضانورد.

 

براساس گزارش ناسا، فیوستل پیش از این نشان داده بود که توان غلبه بر ترس خود را دارد. او در مجموع دو ماموریت پیشین خود 29 روز در فضا بود و 6 بار راه‌پیمایی فضایی کرد که 42 ساعت به طول انجامیدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: جام نیـوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۳۰۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان