//
کدخبر: ۷۷۱۳۱ //

عمل زیبایی عجیب و باورنکردنی خانم مانکن مشهور + عکس ها

تعداد زیادی از مدلینگ ها و افراد معروف برای داشتن زیبایی بیشتر دست به انجام عمل های جراحی زیادی می‌زنند که برخی اوقات عجیب است. پیکسی مدل معروفی که با جراحیهای زیبایی زیادش و هزینه های بالای عملهای جراحی پلاستیک خودرا بر سر زبانها انداخته اینبار عنبیه چشم هایش رابه تیغ جراحان پلاستیک سپرد…

عمل زیبایی عجیب و باورنکردنی خانم مانکن مشهور + عکس ها
به گزارش فرتاک نیوز،

 این مانکن معروف که جایی در بدنش نمانده که مورد عمل زیبایی قرار نداده باشد اینبار رنگ عنبیه چشمانش رابا عمل جراحی تغییر داد .

 

اینبار پیکسی چشمانش را برای تزریق نوعی ایمپلنت به دست جراحان زیبایی سپرد . وی که مدتی قبل برای جراحی بینی اش در پارس به سر می‌برد ، اینبار برای تغییر رنگ چشمانش به هندوستان سفر کرده است .به گزارش  Pixee Fox، بیست و شش ساله، بعنوان بخشی از رویای خود , رنگ چشمانش رابه طور دائمی تغییر داد

f6l4f-crop-c0-5__0-5-700x394-75

وی که قبلا 18 اپلیکیشن زیبایی داشت که مجموعا 80،000 پوند بود ** 4،100 پوند در ایمپلنت های چشمی صرف کرد تا رویای کارتونی خودرا بیشتر محقق کند. Pixee که چشمهای آبی داشت، گفت: “این چیزی است که من از وقتی که خیلی جوان بودم، می خواستم. من واقعا می خواستم یک رنگ چشم متفاوت داشته باشم.

dhc9j-crop-c0-5__0-5-700x452-75

من برای اولین بار در مورد این عمل جراحی سه سال پیش شنیده بودم و می دانستم که باید به زودی آنرا داشته باشم. رنگی که برای آن انتخاب کرده ام ، سبز دریایی است. این واقعا زیباست و چیزی است که هر شخصی بطور طبیعی نمی تواند این رنگ چشم را داشته باشد.

fasw7-crop-c0-5__0-5-700x449-75

من نگران نیستم که این تغییر دائمی باشد چون اصلا پشیمان نخواهم شد اتفاقا من از جراحی پلاستیک می خواهم دائمی بماند .

 

این روش برای استفاده زیبایی در اکثر کشورهای غربی بطور گسترده ای در معرض نیست، اما اغلب برای اصلاح ناهنجاری های بینی استفاده می شود.Pixee تصمیم گرفت تا آنرا توسط پزشک سارج مونجال در بیمارستان چشم اسپکترا در دهلی نو، هند انجام دهد.

 

این عمل شامل داشتن دو ایمپلنت داخل چشم، ساخته شده توسط «BrightOcular» شرکت ایالات متحده، به داخل چشم است که از طریق یک برش 2.8 میلیمتری وارد می‌شود. ایمپلنت ها به هم چسبیده و به داخل چشم تزریق می شوند ودر نهایت در حالت استراحت قرار می گیرند.نگاه جدید: Pixee پس از روش دوم در New Dehli، هند، چشمان وی را نشان می دهد

 

این روش برای هر چشم 15 دقیقه طول می کشد و تحت بی حسی موضعی انجام می شود. این تغییر رنگ دائمی است مگر آنکه بیمار با دیگر عملیات تهاجمی انجام دهد.خطرات اصلی این عمل افزایش فشار داخل چشم یا عفونت است ** هرچند پزشک مونجال می گوید که ما حدود 70 تا 80 چشم را انجام دادیم و با فیض خدا همه ی آن ها موفقیت آمیز بوده است.

 

Pixee رنگ سبز دریایی را انتخاب کرد زیرا این رنگ چشم بطور طبیعی کمیاب است.پزشک مونجان معتقد است که حدود هشت نفر این جراحی را برای اهداف زیبایی در سراسر جهان ارائه می دهند. پس از عملیات که در ماه آوریل انجام شد، Pixee توانست در بعضی از مناظر اطراف دهلی نو را ببیند

 

او گفت: “من فکر کردم که برای ظاهرم مورد قضاوت قرار می گیرم و واکنش های بدی در هند ببینم، اما اصلا این طور نبود و رفتار هر کس برای من بسیار دوستانه و دوست داشتنی است.

 

“کشور هند زیبا است و من قطعا می خواهم دوباره به این جا سفر کنم.مردم هند حیرت زده تماشا کردند که Pixee در کناتتل، مرکز دهلی نو خرید می‌کرد.در میان آن ها Vijay Raina می گفت : “این اولین بار است که من تا به حال چیزی شبیه به این دیده ام. او دارای کمر خیلی باریک و باسنی بزرگ است . قوس کمر او زیباست . این زیبا و جذاب است.

 

همکار بیننده ویشالی بوتان افزود: “نگاه او بسیار متفاوت از خانم های هند است. این منحصر به فرد است. Pixee برای رسیده به رویاهای کارتونی خود بیش از 125،000 دلار صرف کرده است

 

در آینده، این مدل سوئدی می خواهد تا دور کمر خود رابه 14 اینچ کاهش دهد تا نام او در رکورد های گینس بعنوان دارنده کمترین دور کمر در جهان،ثبت شود.Pixee، که در اصل از نزدیکی استکهلم، سوئد است، همیشه به شخصیت های کارتونی مانند جسیکا خرگوش، آئورا از زیبایی خواب و Holli علاقه داشته است.

 

او می گوید منحنی های بدن خودرا دوست دارد و نسبت دور کمر به دور باسن نسبت به بدنش ایده آل زنانه است.بعضی از هزینه های جراحی این مدل معروف توسط طرفدارانش پرداخت شده است. او در Instagram بیش از 200،000 طرفدار دارد.

 

پیکسی که می خواهد با کوچک تر کردن دور کمرش رکورددار رکورد های گینس بشود میگوید من تازه عمل جراحی کرده ام ودر دوران نقاهت خود هستم. در حال حاضر من باید التیام پیدا کنم. من فقط می خواهم بخورم و خوشحال باشم ** اما تا پایان سال من قصد دارم برای آن بجنگم. رکورد دار کوچکترین کمر آمریکایی کتی یونگ، 78 ساله است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: نوداد
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۷۱۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان