//
کدخبر: ۴۵۰۷۵۶ //

حسادت پنهان: تست شخصیت شناسی برای شناسایی حسودان زندگی شما

متأسفانه، ما اغلب حتی متوجه نمی شویم که کسی به ما حسادت می کند و دلیل آن چیست. یک کارت انتخاب کنید و بفهمید چه کسی و چرا به شما حسادت می کند.

حسادت پنهان: تست شخصیت شناسی برای شناسایی حسودان زندگی شما
به گزارش فرتاک نیوز،

تست‌ شخصیت شناسی با درک سبک‌های ارتباطی و نحوه تعامل فرد با دیگران، به خودآگاهی، آگاهی شغلی، بهبود روابط و حل تعارض کمک می‌کنند.

تصویر 1

این فردی است که ارتباط عاطفی قوی با شما دارد و واقعاً عشق را برای شما پرورش می دهد. اما به دلیل شرایط خاص، او در حال حاضر قادر به بیان آشکار احساسات خود نیست. احساسات او قوی است، اما از برداشتن اولین قدم می ترسد.

این شخص به شما حسادت می کند زیرا شما فردی بسیار موفق و با موقعیت اجتماعی بالاتر از او هستید. علاوه بر این، شما برای جنس مخالف بسیار جذاب هستید و تعداد زیادی طرفدار دارید.

تصویر 2

دو نفر به شما حسادت می کنند. این افراد می توانند اعضای خانواده شما یا فقط افرادی باشند که اغلب به خانه شما می آیند. همچنین ممکن است آنها یک زوج متاهل باشند. با این حال، این افراد نزدیک به شما هستند.

این یک موضوع رفاه مالی است. شاید شما کمی پول بیشتری داشته باشید و کمی بهتر از این افراد زندگی کنید. این باعث حسادت شدید می شود که حتی می تواند به نفرت تبدیل شود. مراقب باشید این اتفاق نیفتد.

تصویر 3

این شخصی است که در گذشته های دور با او آشنا شده اید. شاید این شریک یا رئیس سابق شما از شغل قبلی شما باشد. به هر شکلی، در گذشته شما با امور مالی مشترک یا سایر ارتباطات مرتبط بودید.

اگر شریک سابق خود را بشناسید، دلیل حسادت او به مسائل مالی مربوط می شود. اگر او رئیس شما باشد، شاید نخواسته به شما پاداش نقدی بدهد، اما به نوعی توانستید به آنچه می خواستید برسید. آدم وقتی به خواسته اش نمی رسد ناراحت می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۰۷۵۶ //
ارسال نظر
 
  • هستی

    من تصویر ۲ رو انتخاب کردم ، یک نفر توی زندگی بهم حسودی میکند ؛ نه دونفر و این حس به نفرت تبدیل نمیشه ، راستش من حر ف شما رو زیاد جدی نگرفتم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان