//
کدخبر: ۴۳۶۴۶۶ //
فال امروز | فال روزانه | فال

فال روزانه | فال امروز شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ | چه چیزی در انتظار شماست؟

برای آگاه شدن از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز شنبه 18 آذر 1402، فال روزانه را بخوانید.

فال روزانه | فال امروز  شنبه 18 آذر 1402 | چه چیزی در انتظار شماست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

فال روزانه امروز شنبه 18 آذر 1402! مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال روزانه امروز  شنبه 18آذر 1402

فال ۱۸ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

خبرهایی به شما می رسد که باعث می شوند پرونده برخی مسائل مربوط به گذشته برای همیشه بسته شود. ممکن است ادامه تلاش برای رسیدن به هدفی که مدتی است برای آن تلاش کرده اید در حال حاضر امکانپذیر نباشد و مجبور باشید برای مدتی برنامه هایتان را به تعویق بیندازید. این موضوع می تواند ناراحت کننده باشد، اما به دقت به آن فکر کنید. چه رویاهای دیگری در سر دارید؟ به این که کدام یک از رویاهایتان برای شما اهمیت بیشتری دارند و این که کدام یک از آنها به نظر قابل دسترسی می آیند خوب فکر کنید. این وضعیت می تواند یک توفیق اجباری برای شما باشد. فردا روز تعطیل و زمان تفریح است، فقط یادتان باشد زیاده روی در هیچ چیزی خوب نیست.

فال ۱۸ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

فردا روزی نیست که کاملاً بدون مشکل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشکلی مواجه می‌شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشکل بربیایم” بهترین اسلحه‌تان است. عجیب اینکه بزرگترین توانایی‌های شما می‌تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول کردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می‌تواند مشکلی بزرگ برایتان به وجود آورد.با این که در تصمیم گیری بسیار مصمم به نظر می رسید، اما واقعیت این است که اکنون در وضعیت دشواری گیر افتاده اید. فکر می کنید که می دانید دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید و آن چه می خواهید چندان هم پیچیده نیست، اما در واقع افکارتان آشفته اند و اولویت های تان را گم گرده اید. احساس رضایتمندی به این سادگی ها به دست نمی آید، زیرا اهدافی که شما در سر دارید با چیزی که دیگران توانایی عرضه ی اش را دارند زمین تا آسمان فرق می کند. شادی اکنون شما به این بستگی دارد که اهداف تان را اصلاح کنید و آن چه را ممکن و شدنی است در پیش بگیرید.

فال ۱۸ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

فردا در مرکز توجه خواهید بود و قدرت بیان بسیار بالایی خواهید داشت. می توانید به سادگی اطرافیان را جذب کرده و آنها را تحت تأثیر قرار دهید. به طوری که می توانید به راحتی بحث را در هر جمعی کنترل کنید و یا حتی در یک جلسه سخنرانی کنید. بهتر است فردا بدون برنامه ریزی به دوست اجتماعی خود ابراز عشق نکنید، نتیجه خوبی برای این کار پیش بینی نمی شود. مواظب رمز کارت و گذرواژه ایمیل خود باشید. انتظارات زیادی از شریک زندگی خود دارید و استانداردهای بالایی را در این رابطه برای خود تعیین کرده اید. با نامزد خود حرف بزنید و مرزها را در رابطه تان مشخص کنید. ببینید آیا به زندگی از یک دریچه نگاه می کنید؟

فال ۱۸ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

اگر هر روز مثل فردا بود دنیا بهشت می شد. فردا برای شما روزی بی نظیر خواهد بود و خواهید توانست راه حل مشکلاتی که هفته هاست شما را اذیت می کنند را پیدا کنید. در تمامی مکالمات چشم و گوشتان را خوب باز کنید، ممکن است آن حرف ها و اطلاعاتی که در انتظارشان بوده اید را به دست بیاورید. فردا مسائل عاطفی ذهن شما را به خود درگیر خواهند کرد. متأهل ها از وقت گذراندن با عشقشان لذت خواهند برد. کسانی که رابطه عاطفی خود را تازه به پایان رسانده اند ممکن است به طور ناگهانی فرصت هایی جدید در پیش روی خود ببینند.

فال ۱۸ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

روز خوبی و سازنده ای در پیش رو دارید و با کسی که موقعیتی مافوق شما دارد در مورد نحوه انجام کارها در آینده حرف می زنید. برنامه ریزی در مورد آنچه می خواهید سر این قرار به او بگویید به شما اعتماد به نفس و شجاعت لازم را می دهد. ولی شاید بهتر باشد که بگذارید صحبت های شما مسیر طبیعی را در پیش گرفته و جریان یابند. بدین ترتیب به خوبی و زیبایی ارتباط برقرار می کنید. حقیقت درست در برابر چشمان شماست. برای درک آنچه در اطرافتان در جریان است لازم نیست سعی کنید از لابلای حرف ها چیزی بفهمید. هرچه بیشتر سعی کنید این کار را بکنید بیشتر گیج می شوید. حقیقت ساده است. آن را همانطور بپذیرید.

فال ۱۸ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

شما زمان خود را به بطالت می‌گذرانید، بهتر است کارهایی انجام دهید که برای شما مفید باشد نه این که از توانایی‌هایتان استفاده نکنید و همه استعدادهای شما کشف نشده باقی بماند. قضاوت‌های نادرستی را در رابطه با افراد انجام می‌دهید، مهم‌تر از ﺁن همه این کارها را در زندگی‌تان اجرا می‌کنید به همین دلیل باعث شده است که زندگی شما در گذشته گره‌های بسیاری داشته باشد. بهتر است تا قدرت و توان کار کردن را دارید از همین فردا شروع به کار کردن کنید تا ذخیره و اندوخته‌ای برای ﺁینده خود داشته باشید.

فال ۱۸ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

شما در سابق افکاری داشتید که ممکن بود شما را به خطر بیندازد اما اکنون و در حال حاضر از این افکار رهایی پیدا کرده اید. شما به سادگی نگران و غصه دار می‌شوید، بهتر است روی این جنبه روحی تان کار کنید زیرا اگر به همین روند ادامه دهید به مرور زمان دچار افسردگی می‌شوید. بر عکس شما انسان خوش شانسی هستید فقط شما شانس‌های خود را به راحتی از دست می‌دهید و حواس تان به اتفاقاتی که می‌افتند نمی‌باشد.

فال ۱۸ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

فردا ممکن است که خواسته های دوستان و همکاران تان در تعارض کامل با خواسته های شخصی شما باشد. خوشبختانه، اعتماد به نفسی که دارید باعث می شود به راحتی درباره ی احساسات تان حرف بزنید. ایمان دارید که حتماً موفق خواهید شد؛ اما گر از این فرصت برای در میان گذاشتن نقطه نظرات تان با دیگران استفاده نکنید، ممکن است فریب و نیرنگ آن ها گریبان تان را بگیرد. به جای این که سعی کنید دیگران را با عقل و منطق تان تحت تأثیر قرار دهید، بهتر است با دقت به حرف های شان گوش دهید تا ببینید چه چیزی برای گفتن دارند. طوری وارد عمل شوید که دیگر مجبور نباشید چیزی را به اطرافیان تان ثابت کنید.

فال ۱۸ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

بازگشت ماه به نشان شما فردا باعث می‌شود تا بتوانید در رابطه تان با دوست نزدیک تان تجدید نظر کنید. زمانیکه شما مجبورید تا به مسائل حیاتی واکنش نشان دهید دوست ندارید که حتی درباره آنها بیندیشید. درخواست کمک نشانه خوبی است؛ اما شما دوست دارید خودتان به تنهایی و یک تنه از پس مشکلات برآیید. کمی‌تامل کنید تا فرصت‌هایی که در راهند برسند و آن وقت براحتی می‌توانید از میان آنها بهترین شان را انتخاب کنید.

 فال ۱۸ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

حتی اگر شما اطمینان خیلی زیادی به خودتان داشته باشید، خیلی سخت است که حدس بزنید دیگران چه واکنشی نسبت به کار شما دارند. ممکن است که شما آمادگی انجام دادن عملکردی احساسی بر روی موضوعی که در حال پیشرفت است داشته باشید. حالا که شما شروع به فعالیت کرده‌اید، با وجود اینکه توانسته‌اید تا حدی که دوست داشتید مؤثر واقع شوید، ولی نمی توانید در مورد آن صحبت کنید. اگر دیگران نمی‌خواهند از شما حمایت کنند نگران نشوید، قدری طول می‌کشد تا بتوانید اثرات کارهایی را که انجام داده‌اید را ببینید.

فال ۱۸ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

به نظر می رسد که یک فصل مشکل زندگی شخصی تان دارد بسته می شود و توسط امکانات جدید جایگزین می شود. شما به احتمال زیاد احساس می کنید مسن تر و عاقل تر شده اید و اعتماد دارید که تجربیاتتان تا به فردا از شما یک فرد با تجربه و کامل تری ساخته.

فال ۱۸ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

درحالیکه شما در زندگی تان یشرفت می‌کنید، سیاره بخت شما یعنی کیوان نیز دست به کار شده و نمی‌گذارد تمرکزتان را از دست بدهید! کیوان وقتی که بهتان نشان می‌دهد چگونه از انجام دادن کارهای احمقانه دوری کنید دوستتان می‌شود!! با این حال فردا بهرام مدعی شما را تشویق می‌کند که ریسک کنید. هرقدر که تلاش کنید به عمق این مشکل بروید، مشکلتان پیچیده تر می‌شود. حتی اگر به خودتان هم اطمینان داشته باشید، وقتی که برنامه‌هایتان را عملی می‌کنید، شاید روش‌هایی که در ذهنتان داشتید درست از آب درنیاید. اجازه دهید این نیازهای گذری و سریع فرو بنشینند؛ شما بیشتر از آنچه فکر می‌کردید زمان دارید.

برای مشاهده فال های روزانه کلیک کنید

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۴۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان