//
کدخبر: ۴۲۸۶۱۵ //

۳ مهارت پولساز فنی در تبریز

شما هم مانند بسیاری از افراد جهان به‌فکر پولدار شدن هستید؛ اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟

3 مهارت پولساز فنی در تبریز
به گزارش فرتاک نیوز،

شما هم از این شاخه به آن شاخه می‌پرید و نمی‌توانید یک مهارت و حرفه را تا آخر دنبال کنید؟ شما هم از اساتید و مراکز آموزشی ناراضی هستید و این را علت موفق نشدن خود می‌دانید؟ راه‌حل پیش ماست! آموزش تعمیرات موبایل در تبریز، تعمیرات پکیج و تعمیرات برد به‌عنوان سه مهارت حیاتی در دنیای مدرن امروزه به‌شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند.

این مهارت‌ها نه تنها به افراد امکان می‌دهند تا در صنعت تعمیرات مشغول به‌کار شوند، بلکه به آن‌ها اجازه می‌دهند تا منابع درآمدی خود را افزایش دهند؛ در واقع این سه مهارت، به‌عنوان مهارت‌های پولساز فنی شناخته می‌شوند. در این مقاله، ما به معرفی این سه مهارت اساسی و اهمیت آنها در دنیای امروز خواهیم پرداخت.

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

با توجه به افزایش روزافزون استفاده از تلفن همراه، افزایش تورم در قیمت محصولات و افزایش تعداد گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده، آموزش تعمیر موبایل به‌عنوان یک مهارت بسیار مهم و ضروری تلقی می‌شود. در گوشی‌های میان رده، عموماً کیفیت گوشی‌های پرچم‌دار را نداریم و این باعث افزایش خرابی‌ها می‌شود.

از طرفی، افزایش تعداد خرابی گوشی‌ها در کشور ما نیازمند متخصص شدن در زمینه تعمیرات موبایل می‌شود تا مردم به‌جای خرید گوشی جدید، بتوانند گوشی‌های خراب خود را تعمیر کنند و از افزایش هزینه‌های اضافی جلوگیری کنند.

تمام این عوامل منجر به افزایش نیاز بازار به تعمیرکاران موبایل ماهر و به‌روز شده‌اند. ترکیب اقتصادی و فنی این موارد، تعمیر موبایل را به یکی از حرفه‌های پردرآمد در بازار تبدیل کرده است.

برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه‌ای موبایل، آموزش اصولی و مهارت‌آموزی حرفه‌ای در تعمیر موبایل ضروری است. مجتمع آموزشی فراسو در تبریز، تحت نظر آموزشگاه فنی حرفه‌ای با بیش از 2 سال تجربه، دوره تعمیرات موبایل در تبریز را برگزار کرده است.

برای یادگیری تعمیرات موبایل، اهمیت دارد که زیر نظر یک مربی ماهر در کلاس تعمیرات موبایل در تبریز، دوره آموزشی را طی کنید. آموزشگاه فراسو در این زمینه با مربیان مجرب و متخصص خود، محیطی مناسب برای آموزش تضمینی و تخصصی به افرادی که می‌خواهند در حرفه تعمیرات موبایل پیشرفت کنند، فراهم کرده است. علاوه بر این، پس از پایان دوره، مدرک معتبر و رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

سرفصل‌های دوره تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز شامل دو دسته نرم‌افزار و سخت‌افزار می‌شود. در ادامه با سرفصل‌های این دوره‌ها آشنا می‌شوید.

سخت‌افزار

سرفصل‌های مرتبط با آموزش سخت‌افزاری موبایل در فراسو، شامل موارد زیر می‌شوند:

  • آموزش عیب‌یابی و تعمیر مشکلات مربوط به آنتن‌دهی: در این بخش، شما یاد می‌گیرید چگونه مشکلات مربوط به اتصال شبکه و آنتن گوشی را تشخیص دهید و رفع کنید.

  • آموزش عیب‌یابی و تعمیر دوربین گوشی: این بخش شامل تعمیر و تعویض دوربین‌های موبایل می‌شود. شما یاد می‌گیرید چگونه مشکلات دوربین را تشخیص دهید و اصلاح کنید.

  • آموزش عیب‌یابی و تعمیر IC :Integrated Circuit (مدار مجتمع) یک قسمت مهم از موبایل است. این بخش شامل آموزش عیب‌یابی و تعمیر IC‌های مختلف است.

  • آموزش عیب‌یابی و تعمیر قطعی صدا و نویز: در این بخش از آموزش تعمیرات موبایل در تبریز، شما یاد می‌گیرید چگونه مشکلات مرتبط با صدا و نویز در گوشی‌ها را تشخیص دهید و برطرف کنید.

  • آموزش تعمیر و عیب‌یابی صفحه تاچ: شما در اینجا می‌آموزید که چگونه مشکلات مرتبط با صفحه لمس گوشی را تشخیص دهید و تعمیر کنید.

  • آموزش و شناسایی قطعات گوشی: این بخش شامل شناخت قطعات مختلف گوشی موبایل و کاربرد آنها می‌شود.

  • آموزش تعمیر و تعویض هارد گوشی موبایل: هارد گوشی شامل بخش‌های مهمی از داده‌های گوشی است. شما در اینجا می‌آموزید چگونه هارد گوشی را تعمیر یا تعویض کنید.

  • آموزش عیب‌یابی دوربین و کیفیت گوشی: این بخش به تعمیر دوربین و افزایش کیفیت تصاویر گوشی می‌پردازد.

  • آموزش کار با منبع تغذیه گوشی: در این بخش از آموزش تعمیرات موبایل در تبریز، شما یاد می‌گیرید که چگونه با منابع تغذیه و باتری‌های گوشی کار کنید.

  • آموزش و بررسی قطعات SMD :Surface Mount Device (قطعات سطحی) یک نوع قطعه مهم در موبایل است. شما در این بخش با آن آشنا می‌شوید.

  • آموزش عیب‌یابی و تست مدار شارژ: این بخش به عیب‌یابی و تست مدار شارژ گوشی‌ها می‌پردازد.

  • آموزش عیب‌یابی تمام مدارهای گوشی: شما یاد می‌گیرید که تمام مدارهای مختلفی که در گوشی‌ها فعال هستند را عیب‌یابی و تست کنید.

  • آموزش کار با هیتر و هویه: این آموزش به شما نشان می‌دهد که چگونه با هیتر و هویه برای تعمیر قطعات موبایل کار کنید.

  • تشخیص خرابی و مشکلات قطعات گوشی، تعمیر و عیب‌یابی آنها، آشنایی با برندهای گوشی، مزایا و نواقص آن‌ها از دیگر بخش‌های آموزش تعمیرات موبایل در تبریز، هستند.

نرم‌افزار

سرفصل‌های مرتبط با آموزش نرم‌افزاری موبایل در فراسو، شامل موارد زیر می‌شوند:

  • آموزش الکترونیک پایه: این بخش به مباحث الکترونیک پایه و مفاهیم مقدماتی مرتبط با گوشی‌های موبایل می‌پردازد.

  • اصطلاحات کاربردی نرم‌افزارهای موبایل: معرفی و توضیح اصطلاحات مرتبط با نرم‌افزارها و قابلیت‌های موبایل.

  • آموزش استفاده از اَپ‌ها و ایجاد حساب‌های جیمیل و اَپل: در این بخش از آموزش تعمیرات موبایل در تبریز، با نحوه نصب و استفاده از برنامه‌ها، ایجاد حساب‌های کاربری جیمیل و اَپل، آشنا می‌شوید.

  • آموزش آنلاک کردن شبکه: راهنمایی در مورد رفع قفل شبکه گوشی‌های موبایل.

  • ترمیم سریال گوشی موبایل: روش‌های ترمیم سریال گوشی در صورت مشکلات.

  • بازیابی اطلاعات بدون از دست دادن آنها: راهکارهای بازیابی داده‌ها بدون ایجاد خسارت.

  • شناسایی و بررسی قفل‌های گوشی: آشنایی با انواع قفل‌ها و روش‌های باز کردن آنها.

  • رفع و عیب‌یابی ارورهای گوشی موبایل: راهنمایی در مورد شناسایی و رفع مشکلات و ارورهای گوشی.

  • آموزش Root, box, flash, logo, Restore: آموزش مربوط به روت کردن، فلش کردن، ویژگی‌های گوشی و بازگرداندن تنظیمات به‌حالت کارخانه.

  • نحوه گرفتن بک‌آپ از گوشی: مراحل گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی.

  • شناسایی و عیب‌یابی FRP: در این بخش از آموزش تعمیرات موبایل در تبریز با تشخیص و رفع مشکلات مرتبط با Factory Reset Protection (FRP) آشنا می‌شوید.

  • نرم‌افزارهای پایه برای افراد مبتدی: معرفی نرم‌افزارهای پایه مناسب برای کاربران تازه‌کار.

  • رفع مشکلات آنتن: راهنمایی در مورد رفع مشکلات مربوط به اتصال آنتن گوشی.

  • آموزش فلش کردن گوشی: روش‌های فلش کردن گوشی.

کلاس تعمیرات موبایل در تبریز

آموزش تعمیرات برد در تبریز

تعمیرات برد الکترونیکی یکی از پردرآمدترین رشته‌هایی است که در رشته فنی حرفه‌ای به‌طور کامل تدریس می‌شود. این حرفه به‌دلیل تخصصی بودن نیاز به آموزش دارد و افراد زیادی را به خود جلب کرده است. بازار کار این رشته نه تنها در ایران بلکه به‌صورت جهانی نیز بسیار خوب است. به‌نظر می‌آید که تعمیرات برد الکترونیکی یکی از پردرآمدترین حرفه‌ها در زمینه فنی حرفه‌ای است.

مجتمع آموزشی فراسو در تبریز با بهره‌گیری از رویکردهای آموزشی تخصصی، تضمینی و تجربه اساتید ماهر، دوره تعمیرات برد در تبریز را با محوریت عملی و کاربردی برگزار می‌کند. در این دوره‌ها، نیاز به پیش نیاز خاصی ندارید و می‌توانید از دوره مقدماتی شروع کنید.

آموزش تعمیرات پکیج در تبریز

ما در دورانی زندگی می‌کنیم که در سرتاسر کشور ساخت‌وسازها در حال انجام هستند و تمرکز بر رعایت اصول مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی در این ساختمان‌ها است. از طرفی، با توجه به پیچیدگی تکنولوژی پکیج‌های گرمایشی و تهویه مطبوع، بهتر است خدمات نصب و تعمیر این تجهیزات را به متخصصان باتجربه بسپاریم.

شغل تعمیرات پکیج همانند شغل آموزش تعمیرات موبایل در تبریز، به‌سرعت رشد کرده و همچنان نیازمندی‌ها در این زمینه افزایش یافته است. موفقیت در این شغل به عوامل متعددی وابسته است، از جمله سرعت اجرا و نحوه برخورد با مشتریان و وفاداری به تعهدات. علاوه بر این، در شهرهای بزرگ و پرجمعیت، تعداد بیشتری تعمیرکار پکیج‌ مورد نیاز است و این شغل به رونق بیشتری دست پیدا می‌کند.

با توجه به اینکه تعمیر پکیج‌ها به‌عنوان یک شغل فنی حائز اهمیت بوده، افزایش دانش و مهارت‌های فنی در این زمینه بسیار ضروری است. در حال حاضر، موسسات آموزشی متعددی، کلاس تعمیرات پکیج‌ را برگزار می‌کنند. مجتمع آموزشی فراسو در تبریز با آموزش تضمینی و تخصصی دوره‌های آموزشی را تحت نظر سازمان فنی حرفه‌ای برگزار می‌کند. با شرکت در این دوره‌ها، فرصتی برای ورود به حرفه تعمیر پکیج‌ها به شما داده می‌شود. پس از اتمام دوره تعمیرات پکیج در تبریز، شما مدرک معتبر و رسمی دریافت خواهید کرد و قادر خواهید بود کسب و کار خود را در این زمینه راه‌اندازی کنید.

سرفصل‌های دوره تعمیرات پکیج

سرفصل‌ها برای کلاس تعمیرات پکیج در تبریز شامل مواردی کانند نصب و راه‌اندازی پکیج، تعمیر مبدل‌ها، کنترل گاز و مشعل، نصب اتصالات برقی و فشار، استفاده از سنسورها و ترموستات‌ها، نصب و تشریح بردهای الکترونیکی، شیرگاز و الکترود جرقه‌زن، تست قطعات و تنظیمات دستگاه، تشخیص عیوب و تعمیرات، مونتاژ و دمونتاژ پکیج‌های مختلف و تبدیل نوع گاز سوختنی می‌شود.

آموزش تعمیرات پکیج در تبریز

شرکت در دوره‌های تعمیرات؛ تضمین آینده شغلی!

در این مقاله با سه مهارت فنی پولساز به‌طور کامل آشنا شدید. همان‌طور که می‌دانید اکثر افراد اجناس رده‌پایین می‌خرند و به‌همین دلیل نیاز به تعمیرات سریع دارند؛ بنابراین تعمیر موبایل، پکیج و برد جزو پرطرفدارترین شغل‌ها محسوب می‌شود.

اگر شما هم قصد یادگیری این حرفه را دارید، آموزشگاه فراسو در خدمت شماست. با شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل در تبریز، برد و پکیج این مجموعه، از اساتید مجرب، آموزش تخصصی و مدرک رسمی برخوردار خواهید شد. در نهایت می‌‌توانید وارد بازار کار شده و آینده خود را تضمین کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۶۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان