//
کدخبر: ۴۲۷۰۵۳ //

تصویر لو رفته از دختر مدیر هتل اسپیناس در آغوش رونالدو!

عکس مدیر هتل اسپیناس پالاس تهران به همراه همسرش و دخترش در آغوش کریستیانو رونالدو که این اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

تصویر لو رفته از دختر مدیر هتل اسپیناس در آغوش رونالدو!
به گزارش فرتاک نیوز،

کریستیانو رونالدو که به همراه تیم النصر به تهران آمده بود یک شب در هتل اسپیناس که یکی از هتل‌های لوکس ایران محسوب می‌شود اقامت داشت.

در ساعات کوتاه حضور رونالدو در ایران بسیاری از هموطنانمان برای دیدن و عکس گرفتن با بازیکن محبوبشان مقابل این هتل صف کشیدند و رونالدو تا جای ممکن با حوصله بسیار زیاد و کمال احترام با همه آن‌ها عکس یادگاری و سلفی گرفت.

به تازگی مدیر هتل اسپیناس نیز تصویری را به همراه همسر و فرزندش در کنار رونالدو منتشر کرده است که نشان می‌دهد او نیز از این فرصت استفاده کرده تا عکسی یادگاری با سوپر استار دنیای فوتبال داشته باشد.

رونالدو

مجسمه رونالدو در اسپیناس پالاس

 کاروان النصر در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا برای دیدار برابر پرسپولیس به تهران آمد و در هتل اسپیناس پلاس تهران اقامت کرد.حضور رونالدو در ایران حواشی زیادی را به دنبال داشت و البته استقبال بی نظیری از این فوق ستاره فوتبال جهان انجام شد.

حالا پس از رفتن رونالدو، برخی کانال ها می گویند هتل اسپیناس تصمیم گرفته مجسمه ای از رونالدو را در لابی هتل قرار دهد که الحق و النصاف شباهت زیادی به رونالدو دارد و ممکن است این مجسمه را با رونالدوی واقعی اشتباه بگیرید! باز هم خدا را شکر وقتی که رونالدو در ایران بود با همچین مجسمه ای مواجه نشد.

رونالدو

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۰۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان