//
کدخبر: ۴۲۴۲۸۷ //

کریستیانو رونالدو: ثابت می‌کنم این ادعا درست نیست!

فوق ستاره پرتغالی النصر عربستان آمار درخشانی را تا اینجای فصل از خود بجا گذاشته است.

کریستیانو رونالدو: ثابت می‌کنم این ادعا درست نیست!
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از حاشیه‌های فراوانی که برای حضور کریستیانو رونالدو در تهران پیش آمد، او و النصر یک بازی سخت دیگر را با پیروزی پشت‌سر گذاشتند. بازی با الاهلی با ۲گل رونالدو و ۲گل از تالیسکا که در بازی با پرسپولیس خط خورده بود، در برابر گل‌های فرانک کسیه و محرز (۲) به سود النصر تمام شد. در این بازی ۷گل و ۳۳شوت رد و بدل شد. بازی‌های لیگ عربستان از اروپا هم جذاب‌تر شده است. این پنجمین برد پیاپی یاران کریس در لیگ پس از شکست در ۲بازی اول فصل بود که رونالدو یکی از آنها را از دست داده بود.

گل‌های شماره ۸ و ۹ فصل برای CR۷ در پایان هفته هفتم تعداد گل‌هایش را از تعداد بازی‌هایش که ۶بازی است بالاتر برد. او ۱.۵گل در هر مسابقه‌ای که در آن حضور داشته به ثمر رسانده است.

۶بازی، ۹گل، ۴پاس گل، ۵۳۶دقیقه بازی، هر ۶۰دقیقه یک گل، هر ۴۱دقیقه تأثیر روی یک گل، ۳گل با پای راست، ۵گل با پای چپ، یک ‌گل با ضربه سر، ۱۲خلق موقعیت، ۵خلق موقعیت بزرگ، ۹۰درصد دقت پاس، ۱۶پاس کلیدی، ۴۳درصد موفقیت در دوئل‌های زمینی، ۶۸درصد موفقیت در دوئل‌های هوایی؛ اینها آمار بازی‌های رونالدوست.

با احتساب همه رقابت‌ها، کریس همین حالا به آمار ۲۰گل + پاس گل در بازی‌های باشگاهی فصل ۲۰۲۳-۲۴ رسیده است. با توجه به تنوع جام‌های پیش رو، النصر به‌احتمال فراوان از مرز ۵۰بازی گذر خواهد کرد و در ادامه همین روند گلزنی، فصلی ۵۰+ گله برای CR۷ به ارمغان می‌آورد؛ اتفاقی که پیش از این ۶بار دیگر برای او رخ داده بود (آخرین بار، فصل ۱۶-۲۰۱۵).

رونالدو پس از درخشش مقابل الاهلی درباره آینده خودش هم صحبت کرد:‌ «من به بازی‌کردن ادامه می‌دهم تا زمانی که پاهایم بگویند که کریستیانو، کارت تمام ‌شده است. هنوز چیزهای زیادی برای به‌دست‌آوردن دارم، هنوز عاشق فوتبال، گل‌زدن، بردن بازی‌ها، عناوین و جام‌ها هستم. می‌گویند فوتبال رونالدو تمام‌ شده و وقت آن است که بازنشسته شوم اما من همچنان ثابت می‌کنم که این ادعا درست نیست.»

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۲۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان