//
کدخبر: ۳۴۸۰۳۷ //

لیگ قهرمانان آسیا، کمک‌حال شاگردان مجیدی می‌شود؟

استقلال فرصت خوبی داشت که با بردن پیکان فاصله‌اش با پرسپولیس را به 8 امتیاز برساند و بخت قهرمانی‌اش خیلی بالا برود. تساوی در این بازی اما هیجان را به رقابت قهرمانی لیگ برگرداند و حالا استقلال در شش بازی باقی‌مانده حق اشتباه ندارد.

لیگ قهرمانان آسیا، کمک‌حال شاگردان مجیدی می‌شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،
  فصل پایانی لیگ بیست و یکم برای استقلال از 14 اردیبهشت شروع می‌شود و آنها در اصفهان بازی سختی مقابل سپاهان دارند. تیم اصفهانی هر چند از کورس قهرمانی خارج شده، ولی هنوز می‌تواند سرنوشت قهرمانی را رقم بزند، چون با هر دو مدعی قهرمانی بازی دارد.
سپاهان در بازی رفت هم دردسر زیادی برای استقلال به وجود آورد، هرچند در پایان سه امتیاز به میزبان رسید. با این حال نباید فراموش کرد که سپاهان در بازگشت از عربستان با استقلال بازی می‌کند. شش بازی فشرده و سنگین در لیگ قهرمانان قطعاً روی آمادگی سپاهان تأثیر می‌گذارد و آنها در فاصله یک هفته‌ای بازی ششم مرحله گروهی با الدحیل تا بازی با استقلال ممکن است نتوانند بخوبی ریکاوری کنند.
سپاهان در لیگ قهرمانان مجبور است هر سه روز یک بار بازی کند. نتیجه چنین برنامه فشرده‌ای که تیم‌های ایرانی به آن عادت ندارند، می‌تواند خستگی، مصدومیت و فوتبال‌زدگی باشد.
البته این شرایط در صورتی به نفع استقلال خواهد بود که این تیم هم به خاطر دوری از مسابقات از فرم خارج نشود. فاصله 22 روزه بین بازی با نساجی در جام حذفی تا بازی با سپاهان اتفاق خوبی برای استقلال نیست و مجیدی با برگزاری بازی‌های دوستانه نباید اجازه بدهد که تیمش از شرایط مسابقه فاصله بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۰۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان