//
کدخبر: ۴۲۴۷۸۶ //

جراح جورجینا فاش کرد؛ ملکه‌ای که از دل جراحی‌ها به زندگی رونالدو پا گذاشت

در شرایطی که جورجینا رودریگس نامزد کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر عربستان همواره مدعی شده که زیبایی او کاملا طبیعی بوده و هیچ عمل زیبایی انجام نداده، پزشک جراح او در برنامه‌ای، تصاویر پیش از جراحی‌های زیبایی او را فاش کرد.

 جراح جورجینا فاش کرد؛ ملکه‌ای که از دل جراحی‌ها به زندگی رونالدو پا گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

جورجینا رودریگس مدل مشهور آرژانتینی - اسپانیایی و نامزد ابرستاره پرتغالی النصر کریستیانو رونالدو همواره مدعی شده که هیچ‌گونه عمل زیبایی نداشته و زیبایی او کاملا طبیعی است.

اما در روزهای گذشته برنامه اسپانیایی Viva la vida در گفتگویی با دکتر و جراح زیبایی جورجینا،گومز ویلار از تصاویر قبل از عمل این مدل مشهور پرده‌برداری کرد.

 

گومز ویلار جراح زیبایی جورجینا در این گفتگو عنوان کرد: «جورجینا در آن زمان خود را جوجه اردک زشت خطاب می‌کرد. ما دو مرتبه روی بینی وی عمل جراحی زیبایی انجام دادیم تا رضایت او جلب شد. جورجینا از زمانی که خیلی جوان بود شروع به جراحی زیبایی کرد و تحول اندام او باورنکردنی است.»

ویلار در مورد تعداد و تنوع جراحی‌های زیبایی جورجینا گفت: «جراحی بینی، پروتز سینه، پرکننده‌ صورت، لیفت باسن برزیلی با نام BBL و بوتاکس از جمله عمل‌هایی بود که ما برای او انجام دادیم.»

در حالی که بنظر می‌رسد چانه این مدل اسپانیایی نیز مورد عمل جراحی قرار گرفته جراح او مدعی شد: «جورجینا یکی از زیباترین زنان دنیاست و اندام و چهره بی‌نظیری دارد و ما اکنون روزانه خیلی مراجعه‌کنندگان زیادی داریم که چهره‌ای شبیه به جورجینا، همسر رونالدو را می‌خواهند.»

جورجینا رودریگس از سال ۲۰۱۷ با رونالدو وارد رابطه شده و هم اکنون یکی از گران قیمت‌ترین مدل‌ها و چهره‌های تبلیغاتی جهان به شمار می‌رود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۷۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان