//
کدخبر: ۴۲۴۲۵۵ //

جنجال در اسپانیا به دنبال انتشار عکس‌های برهنه ۲۰ دختر جوان

ساکنان یک شهر در اسپانیا به شدت از انتشار عکس‌های برهنه دختران خود در شبکه‌های اجتماعی شوکه شدند اما بعداً مشخص شد این تصاویر با برنامه‌های هوش مصنوعی تولید شده است.

 جنجال در اسپانیا به دنبال انتشار عکس‌های برهنه ۲۰ دختر جوان
به گزارش فرتاک نیوز،

تصاویر برهنه‌ای که از این دختران منتشر شده در اصل تصاویری طبیعی با لباس‌های معمولی بودند که برخی از آنها در حساب‌های کاربری آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی مختلف وجود داشت، اما از طریق اپلیکیشن هوش مصنوعی، تبدیل به تصاویر برهنه شده بودند.

به گفته بی بی سی، قربانیان این اپلیکیشن تاکنون به بیش از ۲۰ دختر رسیده است. سن دختران بین ۱۱ تا ۱۷ سال است و همگی در شهر Almendralejo در استان باداخوز در جنوب غربی اسپانیا زندگی می‌کنند.

خانم ماریا بلانکو، مادر یک دختر ۱۴ ساله، می‌گوید: «دخترم یک روز از مدرسه بیرون آمد و گفت: «مامان، عکس‌هایی از من هست که در آن برهنه‌ام اما عکس برهنه از خودم نگرفته‌ام.»

ماریا افزود دخترش به او اطلاع داده است که تصاویر برهنه دیگر دختران شهر نیز در شبکه‌های اجتماعی پخش شده، بنابراین او یک گروه حمایتی برای دختران در شهر با مشارکت والدین ۲۸ دختر آسیب دیده تشکیل داد و پلیس اسپانیا اکنون در حال بررسی حادثه است.

پلیس تاکنون ۱۱ مظنون را در این شهر به دلیل دست داشتن در تهیه عکس‌ها و انتشار آنها از طریق اپلیکیشن‌های واتس‌اپ و تلگرام شناسایی کرده است و بازپرسان در حال بررسی ادعای تلاش برای باج‌گیری از دختران با این عکس‌های جعلی هستند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۲۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان