//
کدخبر: ۴۲۴۲۴۴ //

شکیرا دوباره از پیکه انتقام گرفت!

شکیرا خواننده مشهور کلمبیایی با دستمزد یک میلیون یورویی و یک آهنگ، ظلمی که جرارد پیکه همسر سابقش در قبال دایه دو فرزندش و اخراج او به دلیل افشای خیانت پیکه در حقش داشت، جبران کرد.

 شکیرا دوباره از پیکه انتقام گرفت!
به گزارش فرتاک نیوز،

دختر لیلی ملگار، دایه دو فرزند شکیرا و جرارد پیکه، فاش کرد که مادرش پس از جدایی شکیرا از پیکه، توسط این خواننده مشهور به سر کار بازگشته و توضیح داد که شکیرا رفتار نامناسب پیکه را با دستمزدی یک میلیون یورویی برای حضور مادرم در کلیپ آهنگ جدیدش، جبران کرده است.

 

شکیرا اخیرا آهنگی به نام رئیس جمهور منتشر کرده که در آن از سوء‌استفاده از کارگران و کمبود دستمزدی که برای کارشان به آن‌ها داده می‌شود صحبت کرده و در ویدیوکلیپ این آهنگ از دایه دو فرزندش به نام لیلی که بدون دریافت دستمزد و تسویه حساب توسط پیکه اخراج شده بود، کمک گرفته است.

دایه فرزندان شکیرا، خیانت جرارد پیکه را فاش کرد و به خواننده کلمبیایی درباره همسرش هشدار داد، به همین دلیل جرارد پیکه به ناحق او را اخراج کرد و حقش را به او نداد و شکیرا پس از جدایی از پیکه دوباره او را استخدام کرد و فقط یک میلیون یورو برای حضور چند ثانیه‌ای در کلیپ جدید خود به او داد و در پایان نیز از او تشکر کرد.

متن آهنگ جدید شیکرا باز هم به پیکه اشاره می‌کند و می‌گوید: «من رئیس وحشتناکی دارم که دستمزد خوبی نمی‌پردازد و در حالی که من را اخراج می‌کند یک مرسدس بنز می‌خرد.» در این کلیپ اشاره شده که بازیکن سابق بارسلونا صاحب یک ماشین مشابه است.

شایع شده که جرارد پیکه، به دلیل اینکه لیلی ملگار، دایه دو فرزندش میلان و ساشا، رابطه‌اش با کلارا چیا و خیانت به شکیرا را فاش او را اخراج کرد.

 

لیلی تایید کرد که در همکاری مجدد با شکیرا این خواننده مشهور همه چیز را جبران کرده و در ازای حضور در کلیپ آهنگ جدید او مبلغی حدود یک میلیون یورو دریافت کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۲۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان