//
کدخبر: ۴۰۱۰۵۷ //

شکیرا از دوست پسر جدیدش رونمایی کرد / پیکه سکته کرد !!!

خوش گذرانی شکیرا با لوئیس همیلتون در قایق تفریحی لاکچری/ شکیرا با این کارهاش میخواد به کی حرص بده؟!

شکیرا از دوست پسر جدیدش رونمایی کرد / پیکه سکته کرد !!!
به گزارش فرتاک نیوز،

به نظر می رسد که شکیرا پس از جدایی پرحاشیه اش از جرارد پیکه به خاطر خیانت او، فرصتی پیدا کرده تا در کنار دوستانش خاطرات تلخ را به فراموشی بسپارد. او که پس از سال ها زندگی در بارسلونا، به تازگی با فرزندانش به فلوریدا نقل مکان کرده است در جریان مسابقه فرمول یک میامی با تام کروز دیده شد و پس از مسابقه با قهرمان فرمول یک جهان، لوئیس همیلتون با قایق تفریحی، یک آخر هته خوب را سپری کرد.

در جریان مسابقه گرندپری میامی، شکیرا با تام کروز خوش و بش کرد و با افراد مشهوری مانند وین دیزل، ایلان ماسک و جف بزوس پشت یک میز نشست. ارتباط گرم شکیرا و تام کروز که توجهات را به خود جلب کرده، بیش‌تر از یک دوستی جدید، مانند رازی است که به تازگی فاش شده است. این ستاره موسیقی و تام کروز، از دوستان قدیمی یکدیگر محسوب می‌شوند. علاوه بر این، تام کروز پس از جدایی شکیرا از پیکه، از این خواننده کلمبیایی حمایت کرد.

وئیس همیلتون راننده افسانه ای فرمول یک، پس از اینکه در این مسابقات ششم شد، از صرف شام در رستورانی با همراهی شکیرا لذت برد و پس از آن آن دو به همراه دوستانشان در حال لذت ردن از تعطیلات خود سوار بر قایق تفرحی مجللی دیده شدند.

با وجود اینکه شکیرا در حال معاشرت با لوئیس دیده شده است، رسانه های مختلف خبر داده اندکه این دو فقط با هم دوست هستند.

 عکس شکیرا و وئیس همیلتون در اینستاگرام

شکیرا و وئیس همیلتون

شکیرا و وئیس همیلتون

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۰۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان